Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
Jeg står på egne bein og tjener egne penger :) Så nei, fikk ikke noe gull;)
 

bytting

Well-Known Member
#PropagandakursHosBytting
Er du ikke ferdig snart å drite deg ut? Ja, er klar over at det er mye propaganda ute å går. Den kommer ikke fra meg , og den kommer ikke fra AM.

Jeg fikk meldinger selv fra han, og så flere av de han sendte til andre. Man skjønner jo at noen som er helt ny på et marked som kun etter 1-2 dager sitter med veeeeeldige mange og veeeeldige sterke oppfatninger av det som skulle tilfeldige spillere, så er det jo noen som sitter og forer dem. Det er da ikke propaganda å si at noen forer han, det er jo bare common sense. Og bare at det snakkes så intenst om noen enkeltspillere er det jo noe det skurrer i bare det.
 

DeletedUser1284

Guest
Du får fundere hva jeg mente med #PropagandakursHosBytting. Virker ikke som at du helt skjønte det, ikke han gullgutten før deg heller;)
 

bytting

Well-Known Member
#kunstenÅsiIngenting

Du får nå bare forklare hva som lå i det da, siden alle misforstod det. Visstnok. Eller går du bare på tomgang igjen for å fjase deg vekk fra substansen?
 

DeletedUser1353

Guest
#kunstenÅsiIngenting

Du får nå bare forklare hva som lå i det da, siden alle misforstod det. Visstnok. Eller går du bare på tomgang igjen for å fjase deg vekk fra substansen?
slutt med det #KunstenÅSiIngenting bullshittet ditt.

Det er, satt på spissen, likt som å kalle noen en nazi sympatør bare fordi de aldri har sakt det motsatte og fordi du mener at de insuerer det.

Eneste grunnen til at du har begynt med det er fordi du vil kjeppe ned på gulpis. (mest sannsynelig fordi du synes det er flaut at han gruser deg i spillet) For å gjøre dette trengte du et argument, så uten å sjekke fakta sa du at han hadde sakt at han ikke guller, men at han nå guller på eventen. Etter at du gjorde litt desperat research for å finne sitatene du var bombesikker var der, oppdaget du at du hadde tatt feil. Det er jo sinnsykt flaut å ta feil, spessielt for noen med ditt ego, så da, fanget i et hjørne med mange folk som ba om beviser kommer du fram til en "genial" løsning. Hva hvis du kan si at Gulpis aldri sa det, men at han likevel sa det. Da slipper du jo å finne fram bevis, og da tok du jo aldri feil siden ingen andre kan motbevise det.

Det er idioti på sitt høyeste, og for noen som prøver så desperat å virke smart som deg, er det sjokkerende å lese alt idiotiet ditt
 

bytting

Well-Known Member
Igjen; hvis du mener jeg ikke svarte på spørsmålet ditt får du forklare hva spørsmålet ditt er. I mangel på det så anser jeg for å svart fullgodt på det du spør om. Og likeledes overflødig å svare på resten av det du kommer med nå.
 
Sist redigert:

DeletedUser1353

Guest
Igjen; hvis du mener jeg ikke svarte på spørsmålet ditt for du forklare hva spørsmålet ditt er. I mangel på det så anser jeg for å svart fullgodt på det du spør om. Og likeledes overflødig å svare på resten av det du kommer med nå.

Du har vel blitt spurt en del ganger nå, men men kan spørre igjen.

Hvor har gulpis sakt at han ikke bruker gull?
 

DeletedUser823

Guest
Du har vel blitt spurt en del ganger nå, men men kan spørre igjen.
Mange nok ganger til at du ikke får lov til å klage på andre når du mener dem ikke har besvart et spørsmål.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Det er det folk er opptatt av, i stedet for at det skal være et ok spill for alle uavhengig av kjønn og alder... Imponerende.
 

DeletedUser1284

Guest
Er velo mer opptatt av å bruke penger på grepo fremfor barn i afrika.. Imponerende
 
Topp