Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hei godtfolk av norsk ryktis. Er bare inne for å minne dere på om at jeg leser det meste av det som skrives her inne. Og om noen føler at ting er for røft / personligt her inne så må dere bare rapportere inn. Skal vi ha mere liv en 4-6 spillere som sitter å krangler på forumet, kan det ikke være slik at brorparten ikke tør å skrive et innlegg her uten at det skal hasseleres med. Sier ikke at det har skjedd ennå, men det har vært tilfeller før der folk ikke gidder å delta på forum pga stemningen som er her inne.

Om vi får flere aktive brukere her så lover jeg å stille med hyppigere forumkonkurranser ivertfall :) Ellers få folk til å lage seg konto å hive seg med i diskusjonen/ ryktene. Gjerne lag flere forum her inne for å holde "krangling" der og ryktis her om det er det som skal til =)

Stå på, og vær litt greie med hverandre også!
 

DeletedUser823

Guest
Hei godtfolk av norsk ryktis. Er bare inne for å minne dere på om at jeg leser det meste av det som skrives her inne. Og om noen føler at ting er for røft / personligt her inne så må dere bare rapportere inn. Skal vi ha mere liv en 4-6 spillere som sitter å krangler på forumet, kan det ikke være slik at brorparten ikke tør å skrive et innlegg her uten at det skal hasseleres med. Sier ikke at det har skjedd ennå, men det har vært tilfeller før der folk ikke gidder å delta på forum pga stemningen som er her inne.
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_panik4.gif
smiley_emoticons_flucht2.gif


Bare å lage et krangleforum nå
 

DeletedUser1342

Guest

bytting

Well-Known Member
Lurte også litt på hvem det refereres til. Klein stemning i Barbarossa for tiden kanskje?:D Dere får ta dere en rånetur, koble litt av lizzm.

Alltid sett for meg at de råneturene ser litt slik ut btw:
 

bytting

Well-Known Member
Høres bra ut, tut og kjør, kvelden er ikke over før en kastet ut av alle russefestene i fylket
okok.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Er dessverre sesongvare det der:(

Så vi lager heller festen selv, og du er invitert:)
 

bytting

Well-Known Member
Ser du er gått tom, Gullpis. Helt greit det, vi kan ta et par dagers pause els. Så du får hentet deg inn igjen. Og funnet frem litt inspirasjon. Osv.


:)
 

DeletedUser1284

Guest
Ja, hvorfor ikke :) trenger gjerne litt inspirasjon til nye samtaler, så det dukker nok snart opp:)
 

DeletedUser1284

Guest
Før pausen starter vil jeg avslutte med å utnevne meg selv til spåmann:)

#spåmann
 

DeletedUser1342

Guest
For dem som lurer, så går det et rykte om at jeg en en spion.
Dette bunner i min uttalelse: "eg kommer til å pumpe han for opplysninger de neste timene før jeg kommer hjem"
Hvor resultatet av en kjempefin samtale med Samuraien ble til at jeg uttalte: "virker som en fin fyr han samuraien"
Jeg føler at "virker som en fin fyr han samuraien" ikke er særlig til spionasje.
Så ryktet om at jeg er en spion kan vel her avkreftes.
smiley_emoticons_hydra.gif

Så FLAME/ Toxic rundt dette er helt unødvendig.



Tenker vi kan ta opp dette igjen, bare å snu det motsatt vei. Med mindre absolutt ingen informasjon er delt eller kommer til å bli delt. Noe som er svært lite sannsynelig.
 

DeletedUser1342

Guest


Jeg er også litt av en spåmann! ryktet sier at denne verden nå er død, gratulerer med en evnt krone til dere i utrolige :) Virkelig fortjent!
Håper dere ikke kommer til å kjede dere underveis. Heldigvis for dere er det bare 3 måneder ish igjen. Mange av dere er allerede kjent for å simme så nå får dere virkelig levd det ut
 

DeletedUser1284

Guest
Ja, skal så lite til får å slå "byttings store pakt". :)

Btw: det samme skjedde forrige server, det ble snudd:) #SlaveneErSluppetFri
 
Topp