Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Jeg og Skin lagde by i går kveld uten å være klar over at flere hadde lyst til å bli med på moroa, vi har fått oss en fin spot i H65 som grenser til den berømte helvetesgryta som alltid oppstår i H55, midt i blinken. Masse ledige øyer rundt her, så om dere samkjører og starter opp på samme øy i sørøst, så jobber vi oss bare frem til hverandre etterhvert, tar nok ikke lange tiden.

EDIT: Sørøst, ikke sørvest
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser828

Guest
Jeg melder pass, da dette trolig er min siste verden.
Synes dere er feige hvis dere skal gi opp så lett på Omicron. Hvis dere ikke klarer forsvare dere noenlunde ok mot oss vil dere heller ikke klare det på en internasjonal verden
 

DeletedUser769

Guest
Ja, synes dere gir opp for lett. Er ikke umulig med gode kamper ennå..Vi havner fortsatt på fest, og da er vi sårbare...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg melder pass, da dette trolig er min siste verden.
Synes dere er feige hvis dere skal gi opp så lett på Omicron. Hvis dere ikke klarer forsvare dere noenlunde ok mot oss vil dere heller ikke klare det på en internasjonal verden

Du har rett på din mening, men jeg vet av erfaring fra internasjonale servere at vi kommer til å klare oss bra over der om vi får med crew fra dere og oss. Enig i at dette blir en premature avslutning på Omicron, men kortene er på en måte allerede delt ut. Hadde bordene vært snudd og det var 10 av deres spillere med våre antall byer og posisjoner mot 17 av oss med deres antall byer og posisjoner, så ville dere ha blitt høvlet over just the same, det er min mening.
 

DeletedUser

Guest
Ja, synes dere gir opp for lett. Er ikke umulig med gode kamper ennå..

Det er på ingen måte sagt at vi gir opp her enda, men ser ingenting galt i å starte opp på en internasjonal server i tillegg. Vi er helt sikkert på kapable på noen gode kamper enda, men fornøyelsen blir noe dempet når man allerede vet hva resultatet av de spennende kamper blir.

Kanskje vinner vi noen småslag her og der, men det store slaget om serveren er allerede vunnet, det vet dere like godt som oss. Derfor tenker jeg at man heller kan skape litt spenning på en ny server hvor alle mulighetene er åpne og vi kan få noe bra på gang.
 

DeletedUser769

Guest
Vet av erfaring at en eneste god spiller kan snu det meste. Opplevde det selv, på Iota.
Er ikke alltid antall byer det kommer an på, og dere klarer jo å stable på beina 7500 birems, så noen byer må dere ha.
Er kanskje utholdenheten som mangler hos noen?
 

DeletedUser769

Guest
Det er på ingen måte sagt at vi gir opp her enda, men ser ingenting galt i å starte opp på en internasjonal server i tillegg. Vi er helt sikkert på kapable på noen gode kamper enda, men fornøyelsen blir noe dempet når man allerede vet hva resultatet av de spennende kamper blir.

Kanskje vinner vi noen småslag her og der, men det store slaget om serveren er allerede vunnet, det vet dere like godt som oss. Derfor tenker jeg at man heller kan skape litt spenning på en ny server hvor alle mulighetene er åpne og vi kan få noe bra på gang.

Håper ikke dere gir dere, det har vært morsomt så langt! Og man lærer mye av gode motstandere..
 

DeletedUser

Guest
Vi havner fortsatt på fest, og da er vi sårbare...

Der har du de småslagene jeg snakker om at vi kan vinne ;) uheldigvis virker det som om dere på mirakuløst vis havner foran grepo i fylla også, for den gang jeg satte i gang operasjon mot dere natt til søndag, hvor jeg regnet med at en del av dere måtte være på fest - den gangen vi plantet KS i byen din og dere svidde av over 5500 FS på å bryte - så var 5 av 5 spillere hos dere pålogget kl 5 på natta.

Vi har hatt mye moro vi også, og vi kan sikkert ha det moro en stund til, er ikke sagt at vi gir oss. Dermed er det ganske åpenbart at uansett om vi vinner noen småslag mot dere så kommer dere til å vinne tre ganger så mange tilbake. Dere er flere, har mer, og mange av dere er aktive 24/7 også som dere skal ha kudos for og gjør det rimelig umulig å fange dere offline. Vi drar dessverre på fest vi og, så maktbalansen kommer nok ikke til å endre seg av at vi får knabbet en by eller to fra dere..
 

DeletedUser804

Guest
Gir opp alt for lett ja. Husker tiden på Iota da vi var ganske underlegene motstanderen rundt VU-tider. Men det holdt med 4-5 spiller som gjorde ALT for å ødelegge et VU hos fienden. Brukte flere uker på spionasje og angrep, og fant til slutt en åpning. Holdt på byene i flere uker mens det ble for vanskelig da det plutselig tikket inn 200 fulle angrep mot byen :eek:. Uansett, dere skjønner poenget. Det gjelder bare å være seie. Kanskje man ikke klarer å vinne serveren, men det gir stor glede å bare ødelegge for motstanderen.
 

DeletedUser769

Guest
Mistet min første by til Lokefanten på Iota, husker ennå følelsen da alle angrepene rant inn, med angrep og støtter om hverandre for å lure meg. Noe han klarte til gangs:) Men jeg lærte av det.


(If you cant beat them, join them?)
 

DeletedUser769

Guest
Der har du de småslagene jeg snakker om at vi kan vinne ;) uheldigvis virker det som om dere på mirakuløst vis havner foran grepo i fylla også, for den gang jeg satte i gang operasjon mot dere natt til søndag, hvor jeg regnet med at en del av dere måtte være på fest - den gangen vi plantet KS i byen din og dere svidde av over 5500 FS på å bryte - så var 5 av 5 spillere hos dere pålogget kl 5 på natta.

Jeg var fremdeles våken og på fest da angrepene begynte å tikke inn. På oppadgående til og med. Måtte bare skynde meg hjem. Og vi vekkes av appen.
 

DeletedUser

Guest
Til alle som tenker på å starte på internasjonale storservere så har jeg skrevet en storblings på forumet! Vi ligger i H65 som nevnt, men det er sørøst, ikke sørvest som jeg har skrevet tidligere.
 

DeletedUser832

Guest
Du har rett på din mening, men jeg vet av erfaring fra internasjonale servere at vi kommer til å klare oss bra over der om vi får med crew fra dere og oss. Enig i at dette blir en premature avslutning på Omicron, men kortene er på en måte allerede delt ut. Hadde bordene vært snudd og det var 10 av deres spillere med våre antall byer og posisjoner mot 17 av oss med deres antall byer og posisjoner, så ville dere ha blitt høvlet over just the same, det er min mening.

tror ikke det kommer noen fra oss
 

DeletedUser

Guest
Gir opp alt for lett ja. Husker tiden på Iota da vi var ganske underlegene motstanderen rundt VU-tider. Men det holdt med 4-5 spiller som gjorde ALT for å ødelegge et VU hos fienden. Brukte flere uker på spionasje og angrep, og fant til slutt en åpning. Holdt på byene i flere uker mens det ble for vanskelig da det plutselig tikket inn 200 fulle angrep mot byen :eek:. Uansett, dere skjønner poenget. Det gjelder bare å være seie. Kanskje man ikke klarer å vinne serveren, men det gir stor glede å bare ødelegge for motstanderen.

Enig i mye av det du sier, og om skeivbalansen ikke hadde kommet så tidlig i serveren så ville nok ha bulldoza på videre vi, det er bare det at det kommer til å være vanskelig å holde motivasjonen oppe over så lang tid når sluttresultatet allerede er gitt.

Som jeg har nevnt så kommer jeg til å gjøre det om det er det brorparten av Blitz har lyst til, og da vil vi nok fortsette å gjøre det vi evner for å gi dere best mulig motstand.
 

DeletedUser

Guest
bedre å gjøre det sånn vi gjorde her og på lambda, en går inn og inv. dem andre til samme øy og område

Helt klart, er nettopp det jeg mener at dere skal gjøre også. Vi kom jo inn i går kveld uten å vite at flere ville bli med, så vi forventer ikke å havne på øy med dere umiddelbart.

Poenget er bare at dere velger samme himmelretning som oss, og inviter alle til øy der, så jobber vi oss bare mot hverandre, tar garantert ikke lange tiden.
 
Topp