Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ville bare bryte lovnaden din om at dere ikke kom til å miste en by til etter at dere mistet den første. At det ville gå hardt utover meg i ettertid, visste jeg. Tar det som ett kompliment på at det ikke falt i så god jord :)

DR er i en klasse for seg og burde egentlig satset på en internasjonal server. Norske servere og spillerne/alliansene her er ikke noe målestokk for en slik samkjørt allianse, det er bare å ta av seg hatten for dere :)

Selv om jeg skrev at det var den siste byen vi kom til å tape, så hadde jeg ikke stor tro på akkurat det. De aller fleste kan miste byer, og det gjelder selvfølgelig oss også. Har jo spilt med deg tidligere og vet hvor mye arbeid du legger i det og hvor mye du gjør for dine medspillere, så syns du fortjente å få være en av de få som klarer å ta en by av oss i denne verdenen. At det kommer konsekvenser er jo bare en del av spillet og det som gjør dette gøy. Tror ikke det er mange her som hadde klart å stått igjen idag uten et visst antall tapte byer.. for så gode er vi bare ;)
 

DeletedUser

Guest
Problemet med internasjonal server er at alliansene er på 100 spillere og vi er bare 17
Hehe... haha... er det et problem, det er vel en utfordring som samtlige på Norsk server tørr å gå i :p
Her er det bare dere i DR + ZG som er perma spillere fra dag 1 :)

Tror det hadde vært utfordring midt i blinken for dere ;) møtt allianser som dere selv og fått noe å bryne dere på i stedet for historien som gjentar seg. Hadde nok vært mer i deres klasse det. ;)
 

DeletedUser832

Guest
Tjah, hva om Blitzregn og DR++ teamet opp på en internasjonal? ;)

Jeg velger 25 enestående spillere over 100 spillere som ligger litt over pari når som helst på døgnet. :cool:

Jeg er med hvis flere blir med
 

DeletedUser787

Guest
regnet ikke med shisk, tenker alltid på deg gullungen min

Hmm... skeptisk! Du er en glatt laks, som kan finne på å si mye rart når forsyningen av gull og hull strammes inn på...
Kanskje jeg må ta meg en kebab i lunsjen.
 

DeletedUser787

Guest
Hehe... haha... er det et problem, det er vel en utfordring som samtlige på Norsk server tørr å gå i :p
Her er det bare dere i DR + ZG som er perma spillere fra dag 1 :)

Tror det hadde vært utfordring midt i blinken for dere ;) møtt allianser som dere selv og fått noe å bryne dere på i stedet for historien som gjentar seg. Hadde nok vært mer i deres klasse det. ;)

Til din informasjon "frøken", så har vi tidligere samlet norske spillere og startet opp på internasjonale servere. Mange av oss har spilt i lengre tider på internasjonale og gjort det veldig bra, flere ganger, til og med vært med å vunnet :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er med hvis flere blir med

Fuck it, why not? Jeg er med.

Omicron har dere så godt som vunnet likevel, med det utgangspunktet vi har nå skal det faktisk så ufattelig mye til for å overmanne dere at resultet nesten er gitt på forhånd..

Om flere slenger seg på så har jeg ingen kvaler med å utnevne dere som vinnere av serveren å gå videre til enda mer fun på internasjonale, som ett team sammen.

Hvis det er en del fra Blitz som ikke syns dette høres ut som en god ide og vil kjempe kampen ut mot dere, så kommer jeg selvfølgelig til å gjøre nettopp det i stedet, aldri snakk om å svikte noen her om de føler for å fortsette krigen på Omicron selvfølgelig. Da skal det kjempes godt fra seg to the bitter end!

Men personlig mener jeg dette kunne vært ett underholdende prosjekt som kunne vært mer fun for alle parter her, vet ikke om andre deler mitt syn på saken? :)
 

DeletedUser

Guest
Vet forsåvidt at det også er en håndfull andre navn på norske servere som kvalifiseres til å kunne kalle seg blant eliten, selv på internasjonale servere, som det går an å prøve å få med på turen. Personlig tror jeg vi kunne gitt mye juling der.
 

DeletedUser1016

Guest
Jeg blir gladelig med på internasjonal server. Blitz + DR kunne gjort det stort der.
Burde så klart fått med nå boys fra andre servere om det skulle gått an da
 

DeletedUser804

Guest
Vi må ikke gi oss her selv om vi starter på en ny verden. Har spilt på to verdener samtidig hvor jeg har kriget mot de jeg er på lag med på den andre verdenen.

Men det er klart det hadde vært gøy å prøvd seg på en internasjonal server.
 

DeletedUser

Guest
jeg har nettop startet opp på den nyaste verdenen på den internasjonale serveren, der spiller jeg som Jo Shadow, har vært med flere ganger men ikke vært så aktiv der. Den nyaste verdene på internasjonal server er Rhamuss og er en erobrings verdenen som denne og du kan være 150 medlemmer i vær av alliansene.
 

DeletedUser787

Guest
Vil si at det var litt tidlig å kaste inn håndkleet enda (?) selv om jeg forstår situasjonen deres slik der ser ut nå mht utviklingen på Omicron siden start for alle parter.
Personlig vil jeg ikke starte opp sammen med dere på en internasjonal server, men nå er ikke jeg den med mest innflytelse lenger. Har bevisst valgt å ligge litt utenfor koalisjonskjernen der det går hett for seg. Må tilpasse spillerstilen til livsstilen :) Fortsetter på Omicron og så får vi se hva jeg gjør med HV Achilles. Har fullført så mange verdner siden jeg startet i 2010. Sist gang jeg spilte på internasjonal server så krevde det ganske mye. Mye aktivitet og skills, men man kan jo alltids prøve å spille safe der også, men i denne omgangen står jeg over. Men det er gøy om man vil ta seg tid til det :)
 

DeletedUser

Guest
Vi må ikke gi oss her selv om vi starter på en ny verden. Har spilt på to verdener samtidig hvor jeg har kriget mot de jeg er på lag med på den andre verdenen.

Men det er klart det hadde vært gøy å prøvd seg på en internasjonal server.

Tjah, om du føler du klarer å sjonglere begge så ser jeg ingen grunn til å ikke? Har motatt positiv respons her hos oss fra de som har svart på forslaget også, tror det kunne vært noe.
Sier ikke at vi skal ghoste her eller noe, men det er ikke vanskelig å lese hva fremtiden bringer for Omicron, så å rette fokuset ett annet sted i tillegg tror jeg på ingen måte er en dum ide!
 

DeletedUser978

Guest
Da har Kebbaben og idioten flytta inn på den nye internasjonale serveren. :)
 

DeletedUser

Guest
Vil si at det var litt tidlig å kaste inn håndkleet enda (?) selv om jeg forstår situasjonen deres slik der ser ut nå mht utviklingen på Omicron siden start for alle parter.
Personlig vil jeg ikke starte opp sammen med dere på en internasjonal server, men nå er ikke jeg den med mest innflytelse lenger. Har bevisst valgt å ligge litt utenfor koalisjonskjernen der det går hett for seg. Må tilpasse spillerstilen til livsstilen :) Fortsetter på Omicron og så får vi se hva jeg gjør med HV Achilles. Har fullført så mange verdner siden jeg startet i 2010. Sist gang jeg spilte på internasjonal server så krevde det ganske mye. Mye aktivitet og skills, men man kan jo alltids prøve å spille safe der også, men i denne omgangen står jeg over. Men det er gøy om man vil ta seg tid til det :)

Det er helt klart mye tidligere enn jeg hadde ønsket, men når det er såpass lett å lese tegna i tida og se at her må det skje ett mirakel for at maktbalansen skal endres, så er kanskje det beste for alle parter å innrømme at slaget er tapt og heller se frem mot nye spennende slag hvor man stiller litt annerledes fra start av.

Vi måtte stå frem som Blitzregn og ta over roret som en siste instans alt for tidlig i denne serveren til at det skulle være noe håp, planen var at DEI kom til å stå imot dere MYE lengre enn de gjorde dessverre, sånn at vi kunne bygge oss ett godt grunnlag på andre siden av den grensen mellom oss som DEI dannet, slik at når vi sto frem kunne vi ha noe ordentlig å komme med.

Dessverre ble redningsaksjonen vår preget av kaos og demoraliserte spillere som rett og slett hadde blitt kjørt over av ett veldig sterkt DR, som skal ha all ære for å ha hatt ett fast og uangripelig grep om serveren fra dag 1 her, over lengre tid. Det så vi allerede da vi kom inn her to uker etter resten, men vi hadde ikke ventet at dere kom til å få det så lett som det har vært her. Resultatet ble at det ikke var igjen nok gode spillere på serveren her til å fylle 17 mann engang, og byer med for stor geografisk spredning.

Selv om vi kjemper godt fra oss med det vi har hver eneste dag, planlegger, legger taktikker, kjører operasjoner, så er det helt tydelig at vi ikke kommer til å få endret noe når dere ikke engang er høflig nok til å stille med ett eller to svake ledd i alliansen som vi kan plukke på! hahah
 

DeletedUser

Guest
Da har Kebbaben og idioten flytta inn på den nye internasjonale serveren. :)

Ey gutta, start i sørøst! vi har havna på en øy uti H65!

Harvey Specter og Mike Ross er klare for å kjøre show ;)

EDIT: Sørøst, ikke sørvest!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
All hail DR. Dem har nok vunnet omicron. Jeg flytter meg over på ny server hvis det blir nok folk. Omicron første serveren min. Har fått mye læring av å bli dengt av DR.
 

DeletedUser

Guest
Ey gutta, start i sørvest! vi har havna på en øy uti H65!

Harvey Specter og Mike Ross er klare for å kjøre show ;)

Hvem skal starte på denne serveren? Forløpig er det bare meg (Ballgrip), Themad og Gafse som har starta på en øy langt i hav 53.
 

DeletedUser828

Guest
Hvem skal starte på denne serveren? Forløpig er det bare meg (Ballgrip), Themad og Gafse som har starta på en øy langt i hav 53.


De som evt skal starte må jo sørge for å komme på samme plass. Hvis dere bare joiner helt random plasser, forsvinner jo hele vitsen
 

DeletedUser

Guest
All hail DR. Dem har nok vunnet omicron. Jeg flytter meg over på ny server hvis det blir nok folk. Omicron første serveren min. Har fått mye læring av å bli dengt av DR.

Jaja, helt klar over dette. Fikk først vite nå at folk starter her :)
 
Topp