Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Hun skal jo slutte nå (igjen, for dem som tror på en slik påstand?) så da blir det kanskje litt roligere tider :) ?
 

DeletedUser888

Guest
Hun skal jo slutte nå (igjen, for dem som tror på en slik påstand?) så da blir det kanskje litt roligere tider :) ?

ho kommer til å få det vanskelig med å få sæ plass i en allianse... trur ikke det e mange som stole 1 cm på ho... ikke han hoggen en gang...
 

DeletedUser

Guest
Hun skal jo slutte nå (igjen, for dem som tror på en slik påstand?) så da blir det kanskje litt roligere tider :) ?
Om folket leser dette forumet, så er det vel slik at når noen starter den debatt, så kommer det vel svar :p

Men jeg ser mange har glede av å slenge ufint med leppa, å kan det redde dagen til noen, så bruk gjerne meg som hugge stabbe, bare hyggelig det å glede noen med så lite ;)
 

DeletedUser1001

Guest
ho kommer til å få det vanskelig med å få sæ plass i en allianse... trur ikke det e mange som stole 1 cm på ho... ikke han hoggen en gang...

Nå kjenner ikke jeg deg Brayapiraya og du kjenner ikke meg, men jeg ville spilt i samme allianse som henne på hvilken som helst server. Nå er det vel kanskje meg som kjenner henne best også da.
 

DeletedUser888

Guest
Nå kjenner ikke jeg deg Brayapiraya og du kjenner ikke meg, men jeg ville spilt i samme allianse som henne på hvilken som helst server. Nå er det vel kanskje meg som kjenner henne best også da.

da e vel du en av få...
 

DeletedUser

Guest
da e vel du en av få...
Nå synes jeg gjerne du undervurderer mange spillere her, de aller fleste vet bedre enn å høre på fjaserykte.
Gjerne mange som gjerne ser mellom linjene hvorfor det er noe dere er veldig på hugget etter å ha som ønske nr 1 :D
 

DeletedUser

Guest
Alt som kommer i fra vår flotte spillegjeng DR og ZG gir meg lysten til å begynne å spille igjen ;)
Begynner endelig å skjønner hvor stor motivering disse gøyale spillerne har, liker dere eg, takk for god motivasjon til å starte opp igjen, regner med eg dukker opp en av de neste dagene. :p Merci
 

DeletedUser703

Guest
jaja, hva kan man si...
slutter grunnet barn med alvorlig hjertesykdom.. forståelig nok, hvem som helst normalt oppegående person setter barna framfor alt.
men du forstår vel selv at folk stiller spørsmål når du etter et døgn er klar for å starte opp igjen?

lykke til med å starte på an igjen.. blir vel deg og wasadu da? alliert med blitzregn? eller skal du ødelegge 300 også?
 

DeletedUser

Guest
jaja, hva kan man si...
slutter grunnet barn med alvorlig hjertesykdom.. forståelig nok, hvem som helst normalt oppegående person setter barna framfor alt.
men du forstår vel selv at folk stiller spørsmål når du etter et døgn er klar for å starte opp igjen?

lykke til med å starte på an igjen.. blir vel deg og wasadu da? alliert med blitzregn? eller skal du ødelegge 300 også?
JA, og de som vet mer vet mer. ;)
I 300 har de spillere som også en gang i tiden har sluttet, der har man en spiller som jobbet mot inadling, og det er flere av den typen her inne, det gjelder også dem som lekker info til DR og ZR, de ville gjerne ikke jeg stolt 1 cm på.
Ikke hører jeg noe om disse folke heller. :p
 

DeletedUser

Guest
Tony - Lokefanten, jeg skrev vel ikke alvorlig hjertesykdom?
Skrev vel at på den annen side har jeg..... Altså det er flere sidere her.
Videre har jeg også nevnt i et innlegg at vi klarer oss helt fint, bla bla og at vi fikk svarene i sommer...
Men det her er et 24/7 spille og når det skjer ting som tilsier at det ikke er noe kjekt lenger, setter man seg gjerne ned å vurderer om man fortsetter der man er eller ikke, noe veldig mange spiller og tidl. spillere har gjort før meg.

Videre er det gjerne slik at noen begynte med ufine antydninger og jeg valgte gjerne ikke å henge noen ut, gjerne legge den virkelige grunnen frem. Men ja, selv om jeg har hatt lange arbeidsvakter de siste dagene har jeg hatt mer tid til jenten min som begynner på vgs i morgen. Men det er også en stor sannhet i at man som menneske når det skjer veldig mye som har med familie og sykdom, blir man også utbrendt og trenger litt fri for å komme seg til hektene igjen.
Så før man jakter så mye på alt negativt om andre, kanskje finne ting som kan skape hygge i stedet for å bare skape uhygge. Selvfølgelig er det en smaksak da :p
Så regner jeg med de fleste her inne snart klarer å legge dette dødt og går videre+
 

DeletedUser

Guest
Er lett og glemme at dette faktisk bare er et spill !
Her inne på ryktebørsen, burde det faktisk være en lett tone.
Trekke i andre spillere, eller synse noe om andre allianser.
Når dette begynner og bli et personlig forum, synes jeg at strikken
er strukket alt for langt.
Visst noen har et stort behov for og brette ut privatlivet sitt, eller synse
om andre sitt privatliv, burde det vært opprettet et eget forum for det.
Synes det er synd at noen har valgt og holde seg borte herfra, fordi at dem
føler at privatlivet sitt er blitt krenka.

La oss spille og ha det gøy. Godta at det er forskjell på mennesker.
Noen spiller 24 timer i døgnet, mens andre spiller mindre.
Noen bruker gull, mens andre ikke gjør det !
Det er rom og plass til alle, !
Synes Kardemommeloven skulle brukes her inne !
 

DeletedUser787

Guest
Amen Oddix. Du fikk akkurat to respektpoeng og en kjeks til gode hos meg :)
 

DeletedUser

Guest
Da kan vi endelig si at Blitzregn for alvor har meldt seg på krigen, og tatt vår første by fra DR (med mindre dere på mirakuløst vis klarer å bryte beleiringen vår).

Deilig å endelig bli belønnet for strevet, forhåpentligvis den første av mange fremover.

Game on.
 

DeletedUser703

Guest
wasadu skal ha creds for at han fant en åpning, selv om det kostet han å miste en by.

var i grunnen mer interesant at alliansen 300 immortal hadde et ganske bra ks forsøk samtidig.
men istedet for å kjøre på og fullføre, valgte deres største spillere å hjelpe på blitzregn sin erobring 5timer unna og lot sine egne spillere drive ut i intet.

historien gjentar seg som på lambda. RD mot resten... familien ninab får en by av meg, så knuser vi rimmen og alle slutter før vu.
 

DeletedUser

Guest
wasadu skal ha creds for at han fant en åpning, selv om det kostet han å miste en by.

var i grunnen mer interesant at alliansen 300 immortal hadde et ganske bra ks forsøk samtidig.
men istedet for å kjøre på og fullføre, valgte deres største spillere å hjelpe på blitzregn sin erobring 5timer unna og lot sine egne spillere drive ut i intet.

historien gjentar seg som på lambda. RD mot resten... familien ninab får en by av meg, så knuser vi rimmen og alle slutter før vu.

Tjah, blitzerne har aldri cavet pga for mye motstand, det var andre faktorer som spilte inn på Lambda og gjorde at vi måtte slutte der. De faktorene fins ikke nå, og vi kjører på til the bitter end. Greit, vi har oddsene mot oss, men det skal da på ingen måte stoppe oss fra å gjøre ett fullverdig forsøk hvertfall.

angående DR mot resten, så er det vel strengt tatt DR og ZG mot Blitzregn og 300 Immortals. Kan knapt kalles DR mot resten når det kun er to allianser igjen dere står ovenfor, og dere attpåtil er paktet med en allianse selv. Vi har ingen pakt med 300, men det er ganske åpenbart at vi samarbeider, noe som er å forvente når utgangspunktet vårt i krigen er at dere er tre ganger så store.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja for å sammenligne ZG og 300 Immortals blir jo korrekt.. 300 immortals er flere allianser enn ZG er medlemmer. At det er "resten" mot DR er kanskje litt satt på spissen, men det er ikke langt i fra sannheten ihvertfall.

Men det er derimot fullt forståelig, for som du sier så har vi et såpass stort forsprang, og dere ville aldri overlevd en beleiring alene, hverken 300 eller Blitzregn. Så en får vel gratulere med en godt gjennomført aksjon!

Dette gir bare motivasjon :)
 
Topp