Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
PoT var i lang tid kun meg fordi RC allerede var 10 medlemmer. Jeg kom noen uker etter de 10 hadde startet opp og bosatte meg på hovedøya deres. PoT ble opprettet for å ordne forumsdeling da meningen likevel var at jeg skulle inn i RC når en plass ble ledig. Da presset mot RC økte og Lambda fikk en koalisjon referert til tidligere av godeste Zoid som "The Spooners" fordi det var så enormt mange allianser paktet sammen mot RC/PoT og på den tid eksisterende Blitzregn, så ble rekruttering en nødvendighet. Men vi var veldig selektive og det var ikke mange som fikk sjansen. PoT har aldri vært så full som nå, selv om vi har en plass ledig.

Man kan vell godt si at vi har vunnet men den er absolutt ikke ufortjent. Ja, det er toppspillere fra Iota, med unntak av hemmelighetens mester, som hovedsaklig utgjør både RC og PoT og har vært med hele tiden. Plukket opp et par andre gøye figurer med store bragder bak seg på veien. Det var jo en strategi og et mål fra dag 1 å vinne verdenen, og det klare vi. Du får samle en gjeng til neste server av spillere med høy kvalitet og starte opp sammen og sikte høyt, så kanskje du/dere kan nå toppen også :) Av en eller annen grunn så har jeg respekt for deg Oleox. Atom Smasher kontoen har jo mye skjedd med og vært mange gøye figurer der. Spiller med samme kar på HV nå og blitt mer og mer happy for det. Jeg er da en av stabukkene med skjegg som jeg kan tørke meg bak med som vil på pallen på HV :) Czared gikk som vanlig lei ;) haha.
 

DeletedUser872

Guest
Jaja, åssen går det med "Nidaros Helter" da Petter4? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser832

Guest
håper neste erobrings server har høyere spillhastighet enn 2. kanskje 4 hadde vært noe.
 

DeletedUser866

Guest
Isåfall må det opprettes en ny med erobringssystemet hvis noen av dem skal spille på en. Jeg vet at noen fra Lambda spiller på den nåværende med opprør. Folk flest har mislikt ideen med helteverden og derav har vi få spillere der. Er nokså vanskelig for små spillere å få en god start der uten å bli med i en av to toppallianser nå ihvertfall(1 1/4 år siden den startet ca.) Bare "stabukkene" igjen der nå.

Jeg vil anta at de smarteste spilleren sørger for å komme seg dit alene, slik at de har det kjempekjekt med å krige mot seg selv eller at de blir mellom 20 og 40 kompanjonger og plutselig skal sloss mot hverandre.
Eg liker taktikken og definitivt strategien, selv om jeg med flere hadde gjort det annerledes om det hadde vedgått oss da. :eek:

Heller tar jeg av meg hatten for krigerne som tar hensyn til ikke lande angrep på natten, men starte dem på natten. Samt tenker på spillerne som jobber, slik at de kan sove mm. det er veldig sporti gjort. Og all ære til spillere som klarer å lande KS når folk har kommet seg på jobb i byer der spillerne er inaktive eller ikke på online. :eek: Det er store krigere vi må bøye oss i støvet for :cool:

Og så har vi spillerne som faktisk kjører angrep på kvelden når flertallet er på og aktive - de klarer å plassere KS i byer med alle tilstede... Ja til de spillerne i stort undertall, ja jeg vet ikke hva man skal si om og til dem ? :eek:

Ellers har vi nå et rykte om at det er veldig mange ok spillere her inne, som har det som skal til med de rette forutsetningene. ;)
Et rykte jeg kan bekrefte, har selv fått mulighet til å vært i kontakt med noen av dem :D
 

DeletedUser866

Guest
NinaB: siden løpet visst er kjørt for deg så spør jeg igjen om du er rå??
Gir ikke opp med Pettern som konkurent ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7Ry13SI3o08

Nei eg er ikke rå, bare litt uheldig, snubla inn et KS i går kveld i Lokefantens by - alene og fikk inn støtte fra gjengen etterhvert.
Så bare uheldig :eek:
Samme med Oleox, han tabbet seg og snuble inn et KS i mrpezold sin by på ettermiddagen/ tidlig kveld i går, viktig å skjønne dette bare var et lite uheld ;)

Finnes ikke noe farlig eller råhet med verken den ene eller den andre spillmessig.
Privat.. ingen kommentar :)
 

DeletedUser703

Guest
bra du har tatt poenget med spillet. alt fram til nå har bare vært vorspiel.
vet ikke hvem som snublet de siste 2 dagene jeg, men noen må starte på nytt mens andre fikk byplassene de var ute etter.
hell i uhell
 

DeletedUser866

Guest
bra du har tatt poenget med spillet. alt fram til nå har bare vært vorspiel.
vet ikke hvem som snublet de siste 2 dagene jeg, men noen må starte på nytt mens andre fikk byplassene de var ute etter.
hell i uhell
Hehe... liker du bynavet på byen eg tok? Icehair... Lokefanten:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nei eg er ikke rå, bare litt uheldig, snubla inn et KS i går kveld i Lokefantens by - alene og fikk inn støtte fra gjengen etterhvert.
Så bare uheldig :eek:
Samme med Oleox, han tabbet seg og snuble inn et KS i mrpezold sin by på ettermiddagen/ tidlig kveld i går, viktig å skjønne dette bare var et lite uheld ;)

Finnes ikke noe farlig eller råhet med verken den ene eller den andre spillmessig.
Privat.. ingen kommentar :)

Nei nei OFFGAME ;);)
Er du rå?? De beste er ikke barbiedukke kjerringene ;)

Haha jeg legger jo an på deg her sa ryktet ;);)

Grepolis klem fra selveste kjekke Shane McGowan/ pogues :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser866

Guest
Nei nei OFFGAME ;);)
Er du rå?? De beste er ikke barbiedukke kjerringene ;)

Haha jeg legger jo an på deg her sa ryktet ;);)

Grepolis klem fra selveste kjekke Shane McGowan/ pogues :)

Du er nå en skjønning du.. tigergutt :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet sa ryktet, og jeg skal kjempe Pettern i senk her.
Jeg er Shane McGowan, bare slo han opp så får du en referanse på hvor kjekk jeg er ;)
 

DeletedUser866

Guest
Jeg vet sa ryktet, og jeg skal kjempe Pettern i senk her.
Jeg er Shane McGowan, bare slo han opp så får du en referanse på hvor kjekk jeg er ;)

Hadde du sagt Shane Harper, hadde jo det vært nåtidens ungdommers drøm :eek:
 

DeletedUser787

Guest
Finner også NinaB's hevding og skryt, av byer vi lot dem få som noe positivt da de ikke hadde noen betydning for oss lenger, for underholdende, men men... sånn går nu dagan, slik som storlaksen pleier å si :)

Ryktet sier at Lorden synes det er gøy at Wonderhaug er fra Mandal. For det er nemlig Lorden også, selv om Oslo har blitt hjemstedet de siste ti-årene.
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet tviler på kjekkheten til Skb08. Joalarsen har tildigere erkjent både fedme og ølmage, så kjekkheten hans må være bedre. Men ingen slår Petter Pilgaard :)
 

DeletedUser610

Guest
Samme med Oleox, han tabbet seg og snuble inn et KS i mrpezold sin by på ettermiddagen/ tidlig kveld i går, viktig å skjønne dette bare var et lite uheld ;)

Det har aldri passet så bra å miste en by som det jeg gjorde i dette tilfellet. Gav meg byplassen jeg trengte for å ødelegge enda et verdensunder tilhørende Veritas.
 

DeletedUser

Guest
Finner også NinaB's hevding og skryt, av byer vi lot dem få som noe positivt da de ikke hadde noen betydning for oss lenger, for underholdende, men men... sånn går nu dagan, slik som storlaksen pleier å si :)

Ryktet sier at Lorden synes det er gøy at Wonderhaug er fra Mandal. For det er nemlig Lorden også, selv om Oslo har blitt hjemstedet de siste ti-årene.

Ryktene sier at jeg var i Oslo i går, for å drikke starbukc ( eller noe sånt) kaffe.
 
Topp