Besvart Verden 3, kan vi få det?

DeletedUser

Guest
Hei dere ivrige grepolis brukere jeg lurer på om dere vil ha en til verden? Jeg var gjennom den engelske versjonen og fikk sjokk hvor mange VERDENER de hadde der... så jeg lurer på om vi også kunne få en til verden..... Får håpe noen støtter meg:D

MvH

Et medlem i Grepolis som er vill etter å spillet det:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg vil ha verden 3!!! støttes!!

men den engelske serveren er alltid langt foran oss i ting som det her med verdener siden de starter før oss...
har flere spillere som kjøper gullmynter og dermed tjener innogames penger til å lage nye verdener;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg vil ha verden 3!!! støttes!!

men den engelske serveren er alltid langt foran oss i ting som det her med verdener siden de starter før oss...
har flere spillere som kjøper gullmynter og dermed tjener innogames penger til å lage nye verdener;)


Hei,

Nye verdener vil komme etterhvert som flere og flere folk spiller. Hvis man har for mange verdener på for få folk, blir det ikke gøy det heller.

Hold ut! :) Det kommer flere med tiden!

Du har helt rett, den engelske siden ligger langt forran oss i både tid og spillere.
 

DeletedUser

Guest
Jeg støtter også en 3 verden. men dere har nok rett med at det blir litt kjedelig uten særlig konkurranse. Men hvis dere kunne prøve og fikse det inntil neste sommer ville jeg (Og mange andre) bli meget fornøyd.

Men som sagt det blir litt for enkelt med en verden uten noen spillere. Dere kan jo si ifra 3-4 måneder i forveien, så vil alle bare vente til den åpner og alle begynner der med engang og gjør den verdenen mer attraktiv.

Men dette er jo bare forslag. :D (et ivrig medlem.)
 

DeletedUser

Guest
!

verden 3 støttes av meg å! jeg kansje ikke så veldig mye på beta men alpha er jeg, jeg har lenge ønsket nye verdner!

jeg vil ha verdnen delta, den er rå. vis dere lurer på hvoran jeg vet det har jeg hvert innom den engelske en tur jeg å:-9
 

DeletedUser

Guest
det er ikke alltid de samme innstillingene på .no som .net
 

DeletedUser

Guest
De fleste som spiller grepolis spiller jo på forkjellige verdener, så det blir ikke ferre spillere selv om vi har flere verdener, men alikavel. Det er jo unødvendig å bare lage verdener for å lage en. Det må jo være en grunn. Noe som bør forandres som vi kan ta med i den neste verdenen som lages.
 
Topp