Besvart våpenhvile

DeletedUser

Guest
Hallo!
Så jeg opprettet ny bruker for ett par uker siden, med tanke på at jeg ikke har spilt Grepolis på 1-2 år.
jeg har kommet meg ett stykke og skaffet meg en liten tropp.
problemet er at en fyr med mange forskjellige byer angriper omtrent 3-4 ganger dagllig. dette fører til at jeg mister alle tropper, en del ressurser og mange bygg som går ned i nivå.

jeg har veldig liten sjangse å slå tilbake, fordi jeg rekker ikke skaffe meg troppene tilbake, og jeg har ikke noe kampskip (Ikke høyt nok akademi)
uansett så trenger jeg hjelp, er det en måte å stoppe dette på? noe "peace" modus jeg kan sette på?
alle som bor rundt meg er med i Alliansen hans, så det er veldig lite hjelp å få av de. I tillegg tror jeg det er en av de største alliansene på Mu.
Håper virkelig noen kan hjelpe meg!
Takk.
-Slicedevice
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er ikke noe peace modus (bare feriemodus)
Etter det eg kan se så er du i en liten allianse som ikke vil ha mye tropper til å hjelpe deg med viss du blir angrepet av spillere fra dei store alliansene. Nå vet eg ikke om det er spillere fra Nordic, Hag eller 300 Immortal (som er i nærheten av deg) som angriper.

Da eg var ny spiller og ikke hadde noen til å hjelpe meg så tok eg å sendte troppene mine til en annen by på øyen og brukte opp ressursene da eg fikk angrep mot meg. + å aktivere milits slik at angriper ikke tjente på å angripe meg (farme byen)
Etter en stund når han ikke tjener noe på å angripe vil spilleren slutte å angripe.

Viss spilleren er ute etter byen din så er det litt mer vanskelig men du kan ta kontakt med spilleren som angriper men vær høflig selv om han angriper deg. Som regel ønsker dei fleste store spillerne her inne at det kommer flere og nye spillere inn på serverne og vil gi nye spillere en sjanse ved å opprette en personlig iap (ikke angrep pakt)
 

DeletedUser610

Guest
Eventuelt kan du prøve å sende en søknad om medlemsskap til alliansen som angriper deg.
 
Topp