Besvart Utøve magi på spiller som angriper

DeletedUser858

Guest
Hei.
Hvorfor kan ikke jeg utøve magi på en som angriper meg og en jeg deler internett med når han allerede har gjort det?
Jeg skjønner at to som deler internett ikke skal kunne angripe samme spiller, men begge må da kunne utøve magi når vi bir angripet av samme person.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser399

Guest
Kun en guddommelig kraft kan bli brukt i ett angrep. Altså, bruker angriper magi, kan ikke forsvarer det;)
 

DeletedUser580

Guest
Kun en guddommelig kraft kan bli brukt i ett angrep. Altså, bruker angriper magi, kan ikke forsvarer det;)

Tror ikke det er det hun mener...

Er vel slik at om spiller X og Y deler internettkobling. Begge blir angrepet av spiller Z. Da vil enten X eller Y kunne benytte magi som feks visdom/ugle, men ikke begge. Litt av problemet med å komme til livs med de som spiller med multiaccount er at de rederlige spillerne som deler nettkobling blir 'skadelidende' av det dessverre:/
 

DeletedUser610

Guest
Dette er noe vi ble klar over for veldig kort tid siden. Og noe som er veldig uheldig
 

DeletedUser610

Guest
Det er ikke noe quickfix her nei.
Og jeg tviler sterkt på at det står på magien om byen blir reddet eller ei. Det trengs jo ikke magi for å snipe KS
 

DeletedUser858

Guest
Det er ikke noe quickfix her nei.
Og jeg tviler sterkt på at det står på magien om byen blir reddet eller ei. Det trengs jo ikke magi for å snipe KS

Det er ikke det som er poenget. Poenget er at man skal kunne forsvare seg selv gjerne med magi. Men i mitt tilfelle så kunne jeg ikke det. Jeg hadde nok ikke hatt sjansen denne gang, men andre ganger kanskje
 
Topp