Fikset Treg respons på flere verdener

DeletedUser418

Guest
De siste kveldene har det vært veldig treg repons på Grepolis og mange spillere har måttet logget seg av og på flere ganger for å få spillet til å virke. Det stopper gjerne opp igjen raskt etter innlogging og ny av og pålogging må foretas. Dette er ikke PC/nettverksfeil hos den enkelte i og med at det skjer med mange spillere samtidig.
Etterspør løsning på problemet!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noen som vet om det kun gjelder Epsilon og Zeta, eller om det er sånn på de andre verdene også?
 

DeletedUser418

Guest
Det er også kommet inn tysk tekst i noen av undermenyene. Noen har nok vært inne og fiklet med med programvaren. Det må da være mulig å identifisere denne "noen"
 

DeletedUser80

Guest
Tysken blir patchet i morgen. Det var noe som røk i oversettelsene, det er nok ingen som har snoket seg inn. :D
 

DeletedUser113

Guest
Det er også noe tregere system på beta... (mulig det bare er hos meg) :)
 

DeletedUser418

Guest
Nå klages også veldig på zeta - ikke bare over at systemet er tregt, men også at de siste oppdateringene har medøfrt mange feil med menysystemene som reagerer ulikt for forskjellige spillere.
Nå er det på tide at noen med kompetanse kvalitetssikrer dette systemet hvis folk sal gidde å spille her lenger.
 

DeletedUser370

Guest
treghet og respons error

jammen går det tregt på de serverene jeg er inne på for tiden.
Tror nesten de har avpasset hastigheten til min spillestil (eller frk sin, hører
det går litt tregt av og til)..... :)

regner med at grepolisteamet får rettet opp i problemene etterhvert.
 

DeletedUser

Guest
Er en fordel å rapportere det når det oppleves feil. Vi som ikke spiller ser ikke dette, og da er det vanskelig å få gjort noe med det.

Skriv ned detaljert hva som er problemet og ta gjerne med printscreen dersom mulig.


Tusen takk!
 

DeletedUser

Guest
Er en fordel å rapportere det når det oppleves feil. Vi som ikke spiller ser ikke dette, og da er det vanskelig å få gjort noe med det.

Skriv ned detaljert hva som er problemet og ta gjerne med printscreen dersom mulig.


Tusen takk!

Spillet er veldig tregt, av og til kan det ta opp til et halvt minutt og åpne vinder.
Det gjør det helt umulig og koordinere angrep og den slags, fordi du vet aldri helt sikkert om angrepet er sent eller ikke.

Av og til Kommer det opp respons error eller hva det nå står.

Et annet problem jeg har, dere vet de små varslene som kommer nede i høyre hjørne når en bygning er ferdig. Før gikk du rett til senatet pluss at ikonet forsvant. Nå er jeg nødt til og fjerne dem alle manuelt :eek:

Håper dette var forståelig ;)

~Legionex
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke fikset på elipson enda. Får "respons error" i dag også.

Jeg bruker google crome som nettleser.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut til å være fiksa på Delta ihvertfall...har ikke vært tregt i det hele tatt 29.10.11 :) Bra jobba!! :)
 
Topp