Topp stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vell, da får jeg prøve å kommentere de forskjellige alliansene her da :) Håper ikke noen blir for sure om jeg sier noe galt ^^

1 The First One 84564 43 1967 - Den beste alliansen, men jeg har ikke helt troen på disse i lengden. veldig mange medlemmer. inaktivitet?
2 Brave and Dangerous 57965 24 2415 - en god allianse, godt snitt
3 The Olympians 47263 14 3376 - det beste snittet. disse holder lenge
4 Eksklusiv 43914 15 2928 - erfaren allianse, holder seg i toppen lenge
5 The Force 37726 23 1640 - litt usikker :S
6 Stars From Flair 28140 23 1223 - mange medlemmer og lite poeng
7 Kerberos 24793 20 1240 - noen gode spillere.
8 The Elite Force 18603 15 1240 - kan muligens holde seg på top 15.
9 The Brotherhood 14500 13 1115 - har ikke troen på disse
10 Phoenix Tribe 13812 15 921 - Usikker. kjenner ikke noe til disse.
11 Cerberus 13093 8 1637 - Blir nok i top 15. en av H44s beste
12 united desteny 10382 14 742 - ryker ned.
13 The legends in the world 8620 12 718 - ryker ned
14 NorwegianSpammers 8048 32 252 - er snart ute av top 15.
15 A LAG 7593 7 1085 - ryker ned

Godt oppsumert Henry.
(7 Kerberos 24793 20 1240 - noen gode spillere.)
Hjelper ikke en eller to gode spillere når alle andre av de blir farmet. De ligger på 2 plass på forsvars rankingen.
Tror ikke de blir lenge, men skal aldri si aldri :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Godt oppsumert Henry.
(7 Kerberos 24793 20 1240 - noen gode spillere.)
Hjelper ikke en eller to gode spillere når alle andre av de blir farmet. De ligger på 2 plass på forsvars rankingen.
Tror ikke de blir lenge, men skal aldri si aldri :rolleyes:

Helt sant Trym! Jeg også tviler på at de holder lenge, for hvis en av de gode blir angrepet, så er det jo ikke mange som kan støtte dem, hvis alle andre i alliansen blir farmet.

Og Henry596, The First One kommer aldri til å komme noe langt. Det eneste de tenker på er vell bare å rekruttere folk med masse poeng. Kan hende at de bare tenker på poeng. Mange vil sikkert bli redde for dem, fordi de har så mange gode spillere, men se på snittet deres, det er jo dårligere enn noen av de andre alliansene.

Jeg vet at noen kommer til å svare på denne å si: Ja menn hvorfor har de så mange angreps poeng da? Jo det er jo fordi at de har så mange spillere, og da får de flere poeng.


Dette er første gang jeg spiller Grepolis og er virkelig fornøyd. Skriv gjerne litt om dere er uenig eller enig i dette :)



- Benjamin
 

DeletedUser

Guest
The First One. Masse poeng. MASSE spillere.
De har jo noen toppspillere, men vi, hvertfall jeg vet enda ikke noe som helst om disse spillerene har erfaring eller kunnskap om spillet, og med sååå mange spillere er det HELT klart at de har sendt ut en HAUG med invitter. Det vil si at stammen mest sannsynlig ikke har noen klar struktur eller kommunikasjon/tillit til hverandre som gir lett bytte for mer koordinerte allianser.
Det var min mening! Queue fanboys uten argument men mye hat!
 

DeletedUser

Guest
The First One. Masse poeng. MASSE spillere.
De har jo noen toppspillere, men vi, hvertfall jeg vet enda ikke noe som helst om disse spillerene har erfaring eller kunnskap om spillet, og med sååå mange spillere er det HELT klart at de har sendt ut en HAUG med invitter. Det vil si at stammen mest sannsynlig ikke har noen klar struktur eller kommunikasjon/tillit til hverandre som gir lett bytte for mer koordinerte allianser.
Det var min mening! Queue fanboys uten argument men mye hat!

Helt enig !
 

DeletedUser

Guest
I hope for them they stay at the op,

for me the Best Alliances are:

-1 Eksklusiv
-2 The First One
-3 The Olympians
-4 Brave and Dangerous

Ønsker en pakt med The Olympians :)
Så kommer sikkert noe diplomatisk fra meg snart :)

Samtidig vil jeg forsikre om at vi ikke er inaktiv! ;)
 

DeletedUser

Guest
The First One. Masse poeng. MASSE spillere.
De har jo noen toppspillere, men vi, hvertfall jeg vet enda ikke noe som helst om disse spillerene har erfaring eller kunnskap om spillet, og med sååå mange spillere er det HELT klart at de har sendt ut en HAUG med invitter. Det vil si at stammen mest sannsynlig ikke har noen klar struktur eller kommunikasjon/tillit til hverandre som gir lett bytte for mer koordinerte allianser.
Det var min mening! Queue fanboys uten argument men mye hat!

Er fullt klar over dette! At folk tror det bare fordi vi er mange..
Men sannheten er at vi nok er like sam spillte som de fleste andre ;)
 

DeletedUser

Guest
Queue fanboys uten argument men mye hat!
Ehem. Hatet mangler, men argumentene og. De burde vel du kunne supplere når det er din allianse? :p
Neida, vi får la troppene bestemme hvem som har rett og galt :)
Dette er ikke en krigserklæring, det er en flamewars avløser :cool:
 

DeletedUser80

Guest
Dagens oppdatering

Da ser vi at vi har mistet en allianse over natten. SFF - Stairs From Flair er borte.

1 The First One 95,066 43 46 2,210 - Ser ut som en MRA, men har noen gode. Kan være greit hvis man får luket ut noe.
2 Brave and Dangerous 73,338 25 29 2,933 - En flott gjeng som ser ut til å gjøre det godt på denne serveren.
3 The Olympians 59,689 15 19 3,979 - Innhabil.
4 Eksklusiv 49,635 15 16 3,309 - En gjeng med profesjonelle. Litt FOR eksklusiv?
5 The Force 45,390 23 23 1,973 - Eks-leder for SFF flyttet hit, og har nå mest poeng. Ingen stor fremtid disse kommer til å få.
6 Kerberos 28,392 23 22 1,234 Har allerede begynt å miste byer. Ingen lys fremtid hvis det fortsetter slik
7 The Elite Force 24,513 17 17 1,441 Ser helt greit ut. Er nok en top 15, men ingen elite.
8 The Brotherhood 17,865 15 15 1,191 Ler når jeg leser beskrivelsen. Extrapin var en MRA det ikke er verdt å skryte av, det blir not ikke The Brotherhood heller.
9 Cerberus 15,123 8 8 1,890 - Ledere med noe erfaring, men blir neppe noen trussel.
10 Phoenix Tribe 15,038 15 15 1,002 - Nei.
11 united desteny 12,138 15 15 809 - Nei.
12 Magic Force 8,506 6 6 1,417 Greit snitt, ellers.... Nei.
13 The legends in the world 8,414 11 11 764 Ingen legender her nei.
14 A LAG 8,233 7 7 1,176 - Nei.
15 NorwegianSpammers 8,048 32 32 251 - HVORFOR ER DISSE FORTSATT TOP 15?

Jeg melder meg vel med dette inn i diskusjonen, og håper på at dette forumet kan brukes en del!

Ønsker en pakt med The Olympians
Så kommer sikkert noe diplomatisk fra meg snart
Hmm... Hakke hørt noe om detta...

11 Cerberus 13093 8 1637 - Blir nok i top 15. en av H44s beste

Fikk meg en latter når jeg leste at lederen skrev dette om sin egen allianse! :D
 

DeletedUser

Guest
du har ikke hørt noe enda nei ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fin oppsummering Mr.High.
Det er flott at flere begynner å bruke forumet, for det blir brukt alt for lite. :)
 

DeletedUser

Guest
Fikk meg en latter når jeg leste at lederen skrev dette om sin egen allianse! :D

Jeg må vell få lov til å si at jeg tror vi blir i top 15 :) og som du sikkert ser er vi faktisk en av H44's beste, Mr. High
Face the fact :p
 

DeletedUser

Guest
godt mulig dere blir i topp 15 og er en av H44s beste, men det betyr ikke nødvendigvis mer enn at du har sent ut et par dusin invitter. det er virkelig ikke så stor konkurranse der ute :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
På tide å skryte!
siste (OG ENESTE :D) erobringer, begge av Bad and Dangerous
mens du ser på den, husk at min andre erobring kommer over natta!
http://no.grepostats.com/world/no5/colonizations

og alliansenes kamppoeng rangert etter offensive poeng
http://no.grepostats.com/world/no5/rankings/alliancekills?sortby=att_rank

mmmmh det er godt å være høy på pæra og kunne backe det opp :p

nå til poenget med denne posten bortsett fra det åpenbare. slutt å lage så mange nye byer på tomme øyer, bortkasta kulturpoeng! dere kunne hatt mange flere poeng! jeg ligger blant toppen, og jeg tok en uke fri i spania (...)
 

DeletedUser114

Guest
:D:D

melder meg inn i samtalen...

...

å glemte hva jeg skulle si...

såååå melder meg ut igjen...

...

ja... the one and only eksklusiv... GO GO GO
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp