Tidspunkt.

DeletedUser

Guest
Hei,
Når jeg sitter og sender waves og når jeg skal halekutte waves så får jeg store problemer med klokka her på Grepolis.

Jeg har et FS angrep som lander 22:46. Da timer jeg med en annen by for at troppene skal komme samme, eller sekundet etter så de slipper å bli tatt av birems som blir satt inn i mellomtiden.

Jeg har da erfart at angrepene lander FØR det forrige, og alt for mange sekunder ETTER det andre.

For eksempel nå, hadde jeg et FS angrep som lander 22.56.07 Da satt jeg oppe med en annen by og ventet på at der tidspunktet den treffer skulle gå oppover.
Da den viste 22.56.5 trykket jeg på send. Dette resulterte i at troppene landet 22.56.00.

Dette frustrerer meg, og jeg vet ikke om jeg skal rapportere det som bug eller ikke.

Jeg har spillt mange lignende spill som dette, hvor det også er populært å få angrepene til å lande samme sekund osv. Blandt annet Travian hvor det ikke er svært vanskelig å få ca 10 angrep til å lande på samme sekund. Det prinsippet hadde funket MYE bedre her, om bare klokka hadde fungert slik den er ment til å fungere.

Om noen andre har hatt samme problem eller vet noe om det så er det fint om dere skriver et lite innlegg under her! =)

Mvh,
AmundNOR.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, det er mange som har dette problemet. Den 11.09.10 rapporterte jeg denne feilen, men det er fint lite som skjer med saken.
Jeg må si jeg er meget skuffet over at det ikke skjer noe med dette
 

DeletedUser168

Guest
Dette er en av disse server-delaysene som gjør det vanskelig å koordinere angrep. Må være mulig å få gjort noe med dette?
 

DeletedUser

Guest
Dette er en av disse server-delaysene som gjør det vanskelig å koordinere angrep. Må være mulig å få gjort noe med dette?

Nei, det er ikke bare forsinkelser. Noen kommer troppene inn tidligere også.
De burde gjøre noe med dette asap!
 

DeletedUser168

Guest
Det kan godt hende, men har heldigvis ikke skjedd med meg..

Men det må virkelig være mulig å gjøre noe med dette problemet, for det blir umulig å samkjøre angrep om du eventuelt sender ett clearings-angrep som skal treffe 1 sek før KS, og så fører delayen til at du lander 10 sek etter KS.

Spesielt på Gamma serveren vil jo det være på trynet, om du faktisk greide å komme igjennom med KS.

-
Men tror faktisk ikke dette problemet må fikses av våre spill-moderatorer, men heller hos de som har hoved-serveren.
 

DeletedUser

Guest
jepp, på gamma er det spessielv viktig. Har også hendt meg at jeg skal lande støtte tropper 1sek etter ks har landet, men di kommer fram 10 sek før ks lander.

Heldigvis merket jeg feilen, og fikk avbrutt støtten, men veldig viktig å dobbelskjekke tidene når man sender
 

DeletedUser

Guest
update

Hello Player and Forum Goers,

Grepolis will be upgraded from version 1.26.2 to version 1.26.3 on February 2nd, 2011. Please expect some downtime during the update. We apologize for the inconvenience. The patch corrects some minor glitches in the game, and will improve the gameplay overall. Thank you for helping us to find and eliminate these errors. The new feature and bug fix list is stated below:

Features/Changes:
• Players will be able to see their vacation log

Bugfixes:
• The premium commands overview icon was missing
• The player color in a map can be deleted now, even if a player no longer exist
• You can now see the two last festivals in premium culture overview with IE
• Player can now receive the "early game over" award at any time in the game.
• Attackable bans don't work when vacation mode is active
• Clock times in the alliance forum should now show the correct time.
• The "best X of the day" awards were shown in the forum and in messages
• Divine units now work correctly in the simulator
• Small building time divergences with the units were fixed.
• In premium overview -> on town info, the research was taken from the current town, not from town where the units originated
• In premium overview -> town groups -> towns were occasionally sorted in the wrong order
• In premium overview -> Recruitment overview -> table was broke

Sincerely,

The Grepolis Team

USIKKER PÅ OM DETTE KUN GJELDER DEN ENGELSKE SERVEREN
 

DeletedUser

Guest
Hello Player and Forum Goers,

Grepolis will be upgraded from version 1.26.2 to version 1.26.3 on February 2nd, 2011. Please expect some downtime during the update. We apologize for the inconvenience. The patch corrects some minor glitches in the game, and will improve the gameplay overall. Thank you for helping us to find and eliminate these errors. The new feature and bug fix list is stated below:

Features/Changes:
• Players will be able to see their vacation log

Bugfixes:
• The premium commands overview icon was missing
• The player color in a map can be deleted now, even if a player no longer exist
• You can now see the two last festivals in premium culture overview with IE
• Player can now receive the "early game over" award at any time in the game.
• Attackable bans don't work when vacation mode is active
• Clock times in the alliance forum should now show the correct time.
• The "best X of the day" awards were shown in the forum and in messages
• Divine units now work correctly in the simulator
• Small building time divergences with the units were fixed.
• In premium overview -> on town info, the research was taken from the current town, not from town where the units originated
• In premium overview -> town groups -> towns were occasionally sorted in the wrong order
• In premium overview -> Recruitment overview -> table was broke

Sincerely,

The Grepolis Team

USIKKER PÅ OM DETTE KUN GJELDER DEN ENGELSKE SERVEREN



Jeg vil tro at hvis du fant dette på det engelske forumet, så gjelder det nok bare de engelske servere. Men jeg skal ikke si noe sikkert!
Men er koslig å se at andre har samme problemet.. hehe =)

Mvh,
AmundNOR.
 
Topp