Tids bug

DeletedUser

Guest
Når man koordinerer angrep, forekommer det en tids feil på opp til flere skunder når man har opp flere vinduer samtidig for å koordinere. Håper dette blir fikset ASAP.

:mad:
 

DeletedUser

Guest
HELT enig, dette ødelegger MYE for meg.
Liker at angrepene renner inn på samme sekund uten forstyrrelser, men her fungerer det jo ikke på grunn av tidsproblemer.
Angrep lander før hverandre osv, HELT FEIL.
Har mistet mange tropper pga dette og håper at noen får ut fingern og gjør noe med det!

Mvh,
AmundNOR.
 

DeletedUser

Guest
Ikke bug

HELT enig, dette ødelegger MYE for meg.
Liker at angrepene renner inn på samme sekund uten forstyrrelser, men her fungerer det jo ikke på grunn av tidsproblemer.
Angrep lander før hverandre osv, HELT FEIL.
Har mistet mange tropper pga dette og håper at noen får ut fingern og gjør noe med det!

Mvh,
AmundNOR.

Dette er faktisk helt planlagt fra Grepolis teamet. "feilen" vil utgjøre opp til +/- 10 sek. Og det er akkurat lagt inn for å forhindre at man kan time angrepene så nøye at det er ikke mulig å skyve noe innom.
På den andre siden gjelder samme unøyaktighet for forsvarstroppene. Det er like vanskelig å dodge et angrep å treffe mellom 2 angrep etterhverandre.
Grepolis skal være et strategispill og ikke et "reaksjonsspill". Har spillt TW før, og det er ganske irriterende, når man må sitte i timesvis for å time angrepene på sekunde. Mye mere avslappet her.
 

DeletedUser168

Guest
kan nok stemme at dette skyldes en bevisst avgjørelse fra grepolis teamet, da det virker logisk slik du legger det frem.

men jeg syns fortsatt dette er temmelig "døll".. vis du ønsker å dodge ett angrep kan du sende ut troppene 5 sekunder før angrepet mot deg faller, og troppene er ute av byen så fort du trykker send. når angrepet har falt, og du trykket "avbryt", og returnerer troppene har jeg heller ikke erfart at det er noen bug.

men selvsagt vil det bli mer planlegging involvert i spillet, noe jeg faktisk ønsker meg- men er vel snakk om smak og behag her regner jeg med:)
 
Topp