Støtte

DeletedUser

Guest
Skulle ønske at det gikk an å støtte byer med ledig befolkning eller med velvilje fra samme gud f.eks by A trenger velvilje fra la oss si hera , by B tjener tilfeldigvis samme gud. Kunne ikke de to byene sende velvilje uten å bruke guddommelige krefter:confused:
 

DeletedUser80

Guest
Så det du prøver å si, er at det skal være mulig å handle velvilje og befolkning?

Den første kunne blitt gjort på en ordentlig måte, men den andre gjør alt ubalansert. Tenk deg å gi all poppen til 1 by, også bygge 7000 flammeskip. Da måtte det vært noen slags restriksjoner.

Men velvilje trading er et godt forslag!

+ 1
 

DeletedUser

Guest
?????????????

Hva har dakapo å si om dette ?:confused::confused::confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dakapo har sagt i en tidligere tråd at han er her mest for å observere.

Men jeg støtter forslaget for vevilje bytting, men ikke befolking.
 

DeletedUser113

Guest
Mr.High er også en moderator folkens, dere treger vel ikke svar fra alle sammen?
Jeg støtter forresten ingen av forslagene, hvis du har flere byer som tjener samme gud får du velvilje fortere. Så hvis det skulle gått an å trade velvilje måtte den funksjonen blitt tatt bort.
 

DeletedUser80

Guest
Dakapo har sagt i en tidligere tråd at han er her mest for å observere.

Men jeg støtter forslaget for vevilje bytting, men ikke befolking.

Dette stemmer. Dakapo kommer ikke til å kommentere eller foreslå noen ting, men de forslagene det blir mye blest rundt vil sendes videre, av Dakapo.

Mr.High er også en moderator folkens, dere treger vel ikke svar fra alle sammen?
Jeg støtter forresten ingen av forslagene, hvis du har flere byer som tjener samme gud får du velvilje fortere. Så hvis det skulle gått an å trade velvilje måtte den funksjonen blitt tatt bort.

Skjønner ikke helt hva du mener her opey, det er riktig at man får mer velvilje av å ha samme gud i flere byer, men det stacker ikke 100%. Hvis du har tempel 12 med statue får du 8,2 i timen (På speed 2), men du får ikke 16,4 av å ha 2 byer som tilber samme gud. Velvilje ville blitt en ressurs man kunne byttet mot andre ressurser på markedet. Man måtte nok laget en børs eller noe sånt, ettersom man ikke kan trade velvilje 1:1 med ressurser.

Jeg som moderator kan støtte og mislike forslag alt jeg vil, og har ingen større innvirkning på om det blir realitet enn dere. Forslaget blir sendt videre til internasjonalet fora hvis det er stor støtte for forslaget her i Norge.
 

DeletedUser113

Guest
nå skjønte jeg hva dere mente, men jeg er fortsatt imot, man har gudekrefter som gir ressurser...
men jeg har sagt min mening, jeg har ikke tenkt til å kommentere mer her :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror neppe dette er noe som vil bli implementert på spillet. Hvorfor er det sikkert noen som tenker og jeg skal fortelle hvorfor. =)

Jeg tror at hele poenget og fordelene med de forskjellige gudene vil bli borte dersom det skulle gå an å bytte til seg noe fra f.eks Hades og Hera mens du selv har Poseidon. Hele greia (i mine øyne) med å velge en av disse gudene skal jo bare at du sitter med en fordel som fienden din ikke har nettopp pga at h*n kanskje har en annen gud.

I tillegg sier valg av gud mye om deg som spiller. Zevs sine krefter er for en allsidig spiller som er offensiv og defensiv. Poseidon blir gjerne brukt av dem som satser mye på båter. Hera er et veldig defensivt valg da 3/4 av kreftene hennes går ut på ting som kun skjer i dine byer. Athene er også defensiv da du kan oppdage innkommende angrep, samt at ho kan gjøre deg upåvirkelig for guddommelige krefter. Hades er for den spilleren som bruker mye gullmynter og som er offensiv.
 
Topp