Skjulte tropper kan bli synlige..

DeletedUser

Guest
Hei. Ser på Zeta verdenen at folk greier og finne ut tropper som du selv har skjult. Som regel skjuler folk angreps/forsvarstroppene sine. Men må Zeta kan spioner eller andre spillere finne ut ka slaks tropper du hadde i byen. Er en feil som eg syns skal forsvine. Liker ikkje at alle skal få vite om det er Birems eller Flamme by...
 

DeletedUser

Guest
Vil gjerne se en rapport eller lignende hvor dette har skjedd. Såvidt jeg vet er det ikke mulig for andre å rekonstruere det du snakker om, så jeg trenger bevis fra deg for å se om jeg kan finne ut hva som skjedde :)
 

DeletedUser

Guest
Hei. Ser på Zeta verdenen at folk greier og finne ut tropper som du selv har skjult. Som regel skjuler folk angreps/forsvarstroppene sine. Men må Zeta kan spioner eller andre spillere finne ut ka slaks tropper du hadde i byen. Er en feil som eg syns skal forsvine. Liker ikkje at alle skal få vite om det er Birems eller Flamme by...

Ikke så vanskelig det, visst du angriper meg med masse flammeskip, så vet jo jeg hvilken by du sendte de ifra.

Visst jeg angriper deg med flammer, og du vinner slaget. Så ser ikke jeg hvor mange birems/flamme skip jeg senket, men greier fint å regne meg fram til hvor mange birems jeg senket, og om det var flamme skip tilstede i byen.
Det er bare å regne utifra hvor mange kamp poeng du fikk av angrepet i forhold til forventet angreps poeng ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja den kan no eg og. Men det er når du poster det på forum og skjuler f.eks angrepstroppene dine så kunne man bare trykke på 1 knapp så kom det opp alt...
 
Topp