Ryktebørs

DeletedUser610

Guest
Hehe. Ja hva han mener vet jeg egentlig ikke. Selvom han fortsetter å gå i pluss på byer vunnet/tapt i forhold til fiendene hans der han er. De samme spillerne har forøvrig prøvd seg mot meg ved flere anledninger, uten å lykkes (anbefaler dem å fortsette da jeg alltid har bruk for KP)
 

DeletedUser787

Guest
Motstand gjør spillet interressant. Synd ikke Roarm fikser det på en god måte. Men nå er ikke motstanderne der nede heller av veldig stor kvalitet basert på de klæsjene jeg har hatt med dem og sett dem bedrive.
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at jeg nå har erobret 32 byer fra Art of War og 21 byer fra Unique. Unique nærmet seg en periode AoW med stormskritt, men har nå falt fra igjen.
 

DeletedUser703

Guest
hehe, er nok en vei å gå for alle alliansene på iota.
nummerne er vel de eneste som ikke har byttet ut nesten hele alliansen, så dere har vært flink å holde moralen oppe.
men for å vise at du er litt fair så synes vi kan få 2-3 spillere av dere.... så blir det litt spenning på oppløpet
 

DeletedUser610

Guest
Spenningen kan tas på Lambda. Der får de som ikke kom helt opp på Iota sjansen på nytt. Selvom jeg ser at de fleste fra Unique har feilet der også ;)
 

DeletedUser787

Guest
Oh! Snap!... BURN! xD
Ryktet sier at sminkedåsa har mange gullsmykker og vokser raskere enn håret på farmorlokes vorte.
 

DeletedUser703

Guest
ryktet sier at hulen er så stappet med petterns sølv at selv sabeltann er misunnelig
 

DeletedUser703

Guest
hehe... ryktet sier at radagasts er nok en underallianse av nummerne...
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at siden flere spillere på tvers av allianser hadde felles interesser for "Fante"jakt
-ble det inngått en "gi meg tilbake byen min-for f...-pakt" ;)
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at strategi forvirrer lokefanten eller så er det rett og slett noe han ikke forstår. Det som hvertfall er sikkert er at sigko ikke forstår det. Sender tusenvis av flammer midt i nattbonus mot en biremvegg deluxe. Dumskap, men takk for KP :)
Ryktet sier også at Radagasts ikke er en underallianse av NU, men spørs vell helt hvem og hvordan man definerer det. Husker når det var hele Iota mot NU jeg. Ble vell til at vi måtte revurdere null pakt strategien.
 

DeletedUser610

Guest
hehe... ryktet sier at radagasts er nok en underallianse av nummerne...

Morsomt at du sier "nok en underallianse" når dere selv har 2 offisielle underallianser...

Ryktet sier at jeg har sittet oppe i hele natt og timet angrep/støtte. Noe som er dårlig nytt for Unique
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at MrP er særdeles opptatt av arkeologi og nå utforsker et visst kongelig gravkammer. Jeg håper han ikke knuser for mange ølseidler på sin vei:cool:
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at Unique har gått på nok et nederlag.

Superman slår til igjen!
 
Topp