Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Men husk vi er en av de mest voksende alliansene så vi er en trussel.
 

DeletedUser

Guest
Er 3 i alliansen som vokser. Resten er ikke mye å skryte av.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at ryktene kommer fra spillere som ikke engang spiller på verdenen -.-
 

DeletedUser

Guest
Streamer, hva skjedde med den gode alliansen din som skulle vinne serveren :)?
 

DeletedUser

Guest
Oi ser ut som Puseguttene ikke er mer. Dårlig lederskap heter det :D
 

DeletedUser

Guest
Er forsatt en MRA allianse. Hvor mange verdner har dere spilt på?
 

DeletedUser

Guest
Mange av spillerne har vært på delta og en del eta og hvis du følger med på angreps poenga for allianser kan du i morgen se at vi går litt opp på angrepspoeng, he he;)
 

DeletedUser

Guest
Ser på delta. alle har nettopp nådd 100.000 ikke så mye det. husker du var på eta også. da drev du med MRA var vel 30 i alliansen din. og du trodde at alliansen var best :p er lkke lenge siden det.

Så planlegger sikkert og angripe den finden deres avalon. De best på spillet går etter den alliansen som har like mye poeng som den nest beste spilleren i alliansen deres. vill ikke kalle det imponerende. bare feigt
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke avalon de er ingen trussel lenger det er noen større vi har kordinert det med en pakt så dette skal bli gøy, he he han vet ingenting...
 

DeletedUser

Guest
Ja det er jeg enig i unntatt det jeg trodde ikke vi var best men jeg TRODDE vi var gode noe vi ikke var...
 

DeletedUser

Guest
Men jeg er veldig sikker på at målet vårt kommer til å få dagens forsvarer medaljen...
 
Topp