Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
Men uansett hvem du nå enn er, du er god i matte!

Dessverre så er ikke grepolis motivasjonen min på vei opp. :p Ettersom at det er et tidkrevende spill...men kan da hende jeg stikker hodet innom en gang.
 

DeletedUser823

Guest
Har du ikke fått nok av meg enda, (Drake?) :p
smiley_emoticons_flucht2.gif
Får vel kicke deg på juktas i så fall.
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif


Men så har vel ikke vi to direkte noe å gjøre her. :D

Så kan rykte noe som er relevant. Det ryktes at event prisene er rare!
 

DeletedUser1377

Guest
Det ryktes at man sitter å venter spent de neste 15minuttene.
 

DeletedUser760

Guest
Hvis du går inn på gården og trykker på "slutte seg til" vil du få en liten hær på 375 gratis-enheter (ved gård nivå 25 og oppover).
 

DeletedUser1292

Guest
Venter på ny serv - så fremst det blie opprør igjen. Fikk feanikje med meg denne. Er jo kanonsettings. En tregere revolt gjør dog ingenting. Orker ikke bynne på en serv som er 3måneder gammel!
 

bytting

Well-Known Member
Om man synes det er litt tråkigt på byttingfrie ryktisser kan jeg godt ta en tutorial på hvordan man får liv i ordskiftet.

Sånn kort oppsummert er følgende en evergreen formel: Ha et sylskarpt og fengende vidd, samt et elegant og barokk språkføre, så er det nok av sjalusi på .no til at en håndfull av de mest misunnelsessprengte spurter inn for å nærmest stå oppå hverandre for å fylle ryktiss til randen - blåser vinden i rett retning når man fort 5 sider på en halvtime:)

Er ikke bare bare da - som alltid ligger djevelen i detaljene -krever sin finesse og fingerspitzgefuhl:)

giphy.webp
kanye.gif

Kan sikkert være mentor for en som viser tidlig talent:)
 
Topp