Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
17991810_1537521646271827_6730740188023418155_n.jpg
 

DeletedUser1011

Guest
Han bruker relativt mye energi vil jeg si :D Høy kaloriforbrenning i flere kanaler :D Tåler bare så dårlig dagslys :)
 

DeletedUser1205

Guest
Dere starter nå tidlig med angrepene! :p Ble vekt for 10 min siden... Jaja, jeg er glad i kaffe. :)
 

DeletedUser1276

Guest
da er det bare å stikke over på kaffe, for måtte opp tidlig her også.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser1276

Guest
Må takke NT for en skitload med kp, uten dere kan jeg ikke ekspandere, keep up the good work

 

DeletedUser1011

Guest
Skal du kolonisere? I så fall er jeg bare glad for å hjelpe til :) Litt nestekjærlighet hadde imidlertid ikke skadet, kompisen kastet til ulvene?
 

DeletedUser1276

Guest
ja har fått rundt 100K siste angrepsrunde så det er digg, AM kompis er ikke kastet til ulvene men noe han har valgt selv,
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
venter på neste bølge med angrep jeg
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Hm, kanskje de der bananene har noe for seg likevel... Ikke så god uttelling her. Takk for i dag, det er slike dager man lurer på om man elsker fienden høyere enn sine egne :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Flaks og flaks fru blom
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
. Jeg har ikke giddet å gjort noe spesielt i det siste, bare satt opprør og "glemt" å følge opp. Uansett før all del, kall det flaks. Er vell slik når vi tar byer fra alle det, vi har vell flaks vær gang.

Ellers fant jeg et bilde som minner meg om ledelsen ti NT :)
Denial.jpg
 

DeletedUser1011

Guest
Hm, trodde dette var en innledning til noe du ville diskutere? Nå ble det et skolebokeksempel på "denial" eller benekting som jeg liker å kalle det :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nei jeg gidder ikke diskutere så mye, kommer ingenting fornuftig ut av det uansett. Så jeg bare ga et lite stikk også stakk jeg
smiley_emoticons_sleep.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nææ, har prøvd å diskutert med dere siden Upsilon, men dere har enda ikke greid å produsert noen fornuftige argumenter. Så jeg har funnet ut at det er likså greit å la vær og heller bruke fritiden min til å spille spillet å ha det gøy enn å sitte her å klage. Vær sin smak tydeligvis :)
 
Topp