Ryktebørs

DeletedUser703

Guest
zuri må være der zuri er... hvem skal ellers svinge med laxen vår?
 

DeletedUser832

Guest
ryktet sier at kjærlighets forholdet mellom locoidioto og mad kebab er over.

jeg får nesten tårer i øynene
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Ryktene sier at det kiler i laksen, mens lusen florerer... i will be back! Må bare gi dere et forsprang først :)
 

DeletedUser832

Guest
ryktet sier at pettern er inne å snik leser i dette øyeblikket

lurere om han blir like trist som meg over nyheten mellom loco og kebab
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at det kiler i laksen, mens lusen florerer... i will be back! Må bare gi dere et forsprang først :)

JAja, dette blir jo gøy, jeg håper jeg får det bedre til her enn jeg har gjort på de andre sarverne :rolleyes:
 

DeletedUser787

Guest
Hehe :)
Pettern greier sjeldent å holde seg unna en fest B-)
Hold av en plass til meg så kommer jeg som en snikende tiger etter hvert.
Ryktet sier at jeg gleder meg over å se hvor populær ZuriLaxen er, selv om jeg også måtte gråte en skvett når team LocoBab var over.
 

DeletedUser

Guest
sender spion på deg i morra
hehe, du er exspert spiller mens jeg er en noob i forskjell til deg, og jeg er ikke noe glad i å bruke gull. I hvertfall ikke når jeg er 17år, men jeg prøver alltids å gjøre mitt beste :)
 

DeletedUser832

Guest
hehe, du er exspert spiller mens jeg er en noob i forskjell til deg, og jeg er ikke noe glad i å bruke gull. I hvertfall ikke når jeg er 17år, men jeg prøver alltids å gjøre mitt beste :)

jeg bruker heller ikke gull
 

DeletedUser

Guest
jeg bruker heller ikke gull
Fint, men jeg synes gull er noe piss. Jeg synes starten er vanskelig og at jeg vokser så sakte.
Jeger lisom ikke helt sikker på ossen man bygget en by fort, men jeg er litt mer sikker nå.
har du noen tips?
 

DeletedUser

Guest
Gull? Åja, det som Einøy har et MEGET stort forbruk av...
Om dere lurer på noe som har med gullbruk å gjøre, anbefaler jeg å kontakte ham. Norges nummer 1 når det gjelder gullbruk og gulling :p
 

DeletedUser832

Guest
Fint, men jeg synes gull er noe piss. Jeg synes starten er vanskelig og at jeg vokser så sakte.
Jeger lisom ikke helt sikker på ossen man bygget en by fort, men jeg er litt mer sikker nå.
har du noen tips?


bruk gull
 

DeletedUser

Guest
Jeg hater folk som bruker gull! for da får de ett forsprang som er vansklig å ta igjen
 

DeletedUser343

Guest
Gull? Åja, det som Einøy har et MEGET stort forbruk av...
Om dere lurer på noe som har med gullbruk å gjøre, anbefaler jeg å kontakte ham. Norges nummer 1 når det gjelder gullbruk og gulling :p

Nja. Da har du ikke møtt SG. Vil tro at siggi ligger et stykke oppe på den listen også.
 
Topp