Rundskriv.

DeletedUser

Guest
Når jeg skal skrive en fellesmelding til alliansens medlemmer fungere ikke dette. Er det mulig å få fikset dette så snart som mulig?
El Gringo.
 

DeletedUser

Guest
det funker for abdulhey på beta så det burde vel funke for deg også???
 

DeletedUser

Guest
Ja, er klar over det.
For noen fungerer det ikke. Vi prøver å finne ut av det.
 

DeletedUser

Guest
For meg funker det noen ganger, mens andre ganger ikke, du må liksom ha flaks for å kunne sende en fellesmelding, når du har inkommende KS ønsker du ikke å være avhengig av flaks for å redde byene dine
 

DeletedUser

Guest
Hei

Det har ingenting med flaks å gjøre, den nye versjonen er full av feil.Det dukker opp feil melding annen vær halv time hos meg som fører til at jeg må avslutte hele nettleseren og åpne den på nytt.Veldig irriterende, en annen feil er rundskrivene.Det er ikke alltid det går an å sende rundskriv, det klikke for det meste.Jeg trykker Send knappen, men det skjer ingenting.Min løsning til dette har vært at jeg skriver det jeg skal sende også kopierer jeg den og oppdaterer nettleseren.Etter at nettleseren blir oppdatert så sender jeg rundskrive på nytt og da fungerer den.

Dette er masse tap av tid, men Innogames er sikkert på saken.Vær tålmodige og prøv min løsning inn til videre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har dere noe informasjon dere kan gi meg ang dette?
Hvilken nettleser bruker dere? Gjør dere noe spesielt når det skjer? Henger serveren? Skjer det veldig ofte?
 

DeletedUser

Guest
Bruker internett explorer 9, noen ganger funker det adre ganger ikke. Veldig irriterende. Etter du har skrevet meldingen og trykker send skjer det ingeting. Send knappen fungerer ikke. Andre ganger er det heng i serveren. Hender ganske ofte.
 

DeletedUser

Guest
Så lenge du er klar over at du kan bli utestengt for å misbruke en bug.
 
Topp