Oppdatering av erobret by

DeletedUser

Guest
Hei.

Det er noe jeg har lurt på en liten stund; når en by blir erobret, opptil hvor lang tid kan det ta før det blir oppdatert av seg selv i selve spillvinduet?

For eksempel, om jeg tar en spøkelsesby, hvor lang tid vil det ta før andre ser at byen ikke lenger er en spøkelsesby, men eies av meg?


EDIT: Jeg har selv sett at en by som ble tatt over fem timer tidligere fortsatt har blitt vist med den gamle eierens allianseflagg. Regner da med at det kan også ta lengre tid?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det bruker ikke ta så fryktelig lang tid.
Er ikke helt sikker på hvor ofte serveren oppdaterer seg, men i hvert fall hver 3 time om ikke oftere.
 

DeletedUser

Guest
Jeg opplever at endringer av ting på kartet, alt fra bynavn til allianseskifte, spøkelses til erobret o.l. ikke oppdateres på kartet før du enten logger av og på eller trykker oppdater i nettleseren din for å laste inn kartet på nytt.

Altså at det ikke oppdaterer før du får opp den loading/laster skjermen du gjør hver gang du går inn på en verden.
 

DeletedUser

Guest
Av egne erfaringer har jeg lagt merke litt at feks rangeringen oppdaterer seg en gang i timen. Regner med at ting oppdateres på serveren etter prioritering. Altså de viktigste tingen blir oppdatert på sekundet og de litt mindre viktige tingene tar litt lenger tid da. Grunnen til dette er for å hindre stor pågang på serverne.

I ditt tilfelle så ville det holdt med det krisk sier. Refreshe nettsiden oppdatere erobringer osv.
 
Topp