Besvart Ny verden

DeletedUser

Guest
nå er det snart på tide at en ny verden åpnes, per dags dato har man kun 2 verdner å kunne lage seg en by på hyperbosa og lambda. kunne selv tenkt meg en ny opprørs verden sånn at nye spillere kan ha noe å velge mellom.
Nå er Iota og Kappa igang med VU tidene så kansje så blir verdene snart å slutte da vil ihvertfall mange på Kappa ønske seg en ny opprørs verden.

angående instillinger kunne jeg tenkt meg
Spillhastighet: 3-4
Troppehastighet: 1.45
Nattbonus: 01:00 - 08:00 (7t)
Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager
Maks. alliansestørrelse: 25
Opprør: Ja
Moral: Nei


PS: vet at mange mener at det er for mange verdner og for lite spillere på norske grepolis. men mange verdner som fins er i siste fase så spillerne selv bestemmer når evt flere verdner stenger.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Jeg er ganske sikker på at det kommer en verden tidlig September. Med tanke på antall reklamer for grepolis på tv for tiden så kan det kanskje hjelpe til at det blir flere spillere på norske grepolis :)
 

DeletedUser343

Guest
Inst.:

Vf. : 3-4
Th. : 2
Nb. : 00:00 - 07:00
Nyb.: 3 dager
Allianse: 20
Opr.: Ja
Moral: Ja/Nei

Noe dere ikke forstår? Tenk deg/dere om.
 

DeletedUser343

Guest
Jeg er ganske sikker på at det kommer en verden tidlig September. Med tanke på antall reklamer for grepolis på tv for tiden så kan det kanskje hjelpe til at det blir flere spillere på norske grepolis :)

Såfremt antallet "start --> slutt på få dager" spillere ikke øker så hadde det vært greit.
Tenker først og fremst på de som er innom en gang for å så glemme spillet på samme måte som med flash-baserte spill når jeg nevner dette.
 

DeletedUser343

Guest
Kan si at neste verden er like rundt hjørnet. Mest trolig en opprørsverden siden det er ingen tilgjengelig verden med det systemet. Bare simme-verden og erobring for tiden.
 

DeletedUser399

Guest
flotters:D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp