Fikset Medalje/Utmerkelse tekst

DeletedUser408

Guest
Jeg så(la merke til) en feil når jeg fikk en utmerkelse, når jeg skule bla gjennom nylige hendelser som bygging spionarsje osv. hadde jeg fått en utmerkelse, jeg ville vite hva den var for, men det var ingen tekst...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men du ser vel på medaljen hva det er for noe? Det er jo ingen medaljer som er like. De eneste som kan se like ut er verdenshersker og havets hersker, men på havets hersker ser du en øy på medaljen, det har ikke verdenshersker...
 

DeletedUser

Guest
Mitt problem har vært ofte når jeg skal velge utmerkelse så kommer det ikke opp alternativer og velge mellom, det kommer "alle utmerkelser", "utmerkelser for en bestemt verden" og "en bestemt utmerkelse, videre enn det kan du ikke velge
 

DeletedUser

Guest
Det er de alternativene som er det...lol, hvilke andre alternativer er det du ønsker?
 

DeletedUser408

Guest
Men du ser vel på medaljen hva det er for noe? Det er jo ingen medaljer som er like. De eneste som kan se like ut er verdenshersker og havets hersker, men på havets hersker ser du en øy på medaljen, det har ikke verdenshersker...

Jeg ser dessverre ikke det... Jeg har prøvd å se hvilken det er, men det ble nok litt for vanskelig å finne hvilken det var.
Og medaljene på "Utmerkelser" er alle satt til første grad.(som at du har brukt gudomerlige krefter 10 ganger istedet for 1000)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er de alternativene som er det...lol, hvilke andre alternativer er det du ønsker?

Altså, problemet er at jeg ikke kan bla ned og velge den bestemte utmerkelsen eller bla ned og finne den bestemte verdenen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Medaljene skal stå med navn når du sjekker innom "medaljer", men i de aller fleste tilfeller utenom det må du holde musepekeren over medaljen før du får info om navn og krav for å få den.
 
Topp