Fikset Magi - funker ikke

DeletedUser

Guest
Litt etter kl 01.00 16.11.11 satte jeg "Lykke" på byen min på Eta, også forlenget jeg den 2 ganger med gullmynter. Etter at jeg hadde gjort dette forsvant ikonet som viser at det er lykke i byen, og ressurs produksjonen var normal...altså ikke 50% ekstra. Jeg refresha siden flere ganger, t.o.m logget ut og inn igjen uten positivt resultat. Etter 10 minutter ca kom ikonet og de 50 ekstra prosentene tilbake...uten at jeg hadde gjort noen ting.

Tenkte det var greit å vidreformidle dette :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Satt på lykke på Eta igår kveld. Alt fungerte som det skulle en stund, men plutselig forsvant lykke ikonet. Før jeg så det at ikonet forsvant. trykka jeg på slett rapporter ---> høyre hjørne.

Noen anelse hva dette kan være Dakapo?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke sikker. Ut ifra hva jeg har hørt så skal ikke effekten forsvinne selv om ikonet blir borte, men så har jeg nettopp hørt det motsatte og det er merkelig. Jeg skal ta det videre :)
 

DeletedUser

Guest
Beste hadde vært vis ikonet ble beholdt da, det er jo greit i tilfelle du glemmer det å har en liten påminning på hva som er aktivert, spesielt ved havet kaller og befolknigsvekst.
 
Topp