Månedens "Spammer"!

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
E kommet til side 24 i tellingen. Dette blir å ta sin tid så jeg kårer neppe vinnerne før i morgen kveld. :p
 

DeletedUser1325

Guest
E kommet til side 24 i tellingen. Dette blir å ta sin tid så jeg kårer neppe vinnerne før i morgen kveld. :p

Slow down, you move too fast
You got to make the morning last
Just kicking down the cobblestones
 

DeletedUser343

Guest
E kommet til side 24 i tellingen. Dette blir å ta sin tid så jeg kårer neppe vinnerne før i morgen kveld. :p
så du får ikke sett antall innlegg for hvert enkelt medlem i tråden noe sted? vi får jo sett våre egne..
 

bytting

Well-Known Member
tar sin tid.

stakkars @Mafa3k
beach.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Får ikke sett hvor mange innlegg dere har i denne topicen nei. Som jeg vet. er ferdig med side 48 nå. så rett over hallveis :)
Der er det 2 stykk som allerede er i en solid ledelse. en har 250 stykk og en har 256. Gla jeg har google spreadsheet
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

DeletedUser343

Guest
Får ikke sett hvor mange innlegg dere har i denne topicen nei. Som jeg vet. er ferdig med side 48 nå. så rett over hallveis :)
Der er det 2 stykk som allerede er i en solid ledelse. en har 250 stykk og en har 256. Gla jeg har google spreadsheet
smiley_emoticons_verlegen.gif
notisblokk er jo fint det og :)
 

DeletedUser1320

Guest


       \\

       /  )

⊂\_/ ̄ ̄ ̄  /

 \_/ ° ͜ʖ ° (

   )    /⌒\

  /  ___/⌒\⊃

 (  /

  \\

U
Ja
 

DeletedUser1325

Guest
Får ikke sett hvor mange innlegg dere har i denne topicen nei. Som jeg vet. er ferdig med side 48 nå. så rett over hallveis :)
Der er det 2 stykk som allerede er i en solid ledelse. en har 250 stykk og en har 256. Gla jeg har google spreadsheet
smiley_emoticons_verlegen.gif

Hello, lamppost, what'cha knowin'?
I've come to watch your flowers growin'
Ain't'cha got no rhymes for me?
Doot-in doo-doo, feelin' groovy
Ba da da da da da da, feelin' groovy
 
Topp