Sendt videre kontovakt/sitter

DeletedUser

Guest
sitter / kontovakt

Hei alle sammen
hello everyone

jeg tror det er personer som utveksler Grepolis passord ?
i think there are persons who share Grepolis passwords ?

hvis folk har venner/allierte som kan logge på så blir dette helt sikkert brukt!
if people have friends/allies who can log on this is sure to happen !

så dette er en funksjon som burde komme fortest mulig så alle kan gjøre dette uten bekymringer !!
so this is a funtion in the game that should be available as soon as posible !!

- Amadeus

LFC ;) you never walk alone :cool:
 

DeletedUser

Guest
Feriemodus og kontovakt

Sjølv syns eg at en burde få lengre feriemodus. Mange som ikkje har foreldre som ikkje bur ilag er ofte hit og dit. Sann som meg, eg er med pappa og da aktiverer eg feriemodus. Men er meir en 40 dager med han. Og da feriemodusen går ut må kontoen stå uten eller at eg får noken til å passe på den. Enten kan en få lengre feriemmodus (ca 60 dager) eller 40 dager feriemodus og kontovakt. Kunne også komt opp ei lita rute på innstilinger der en kan skrive ken som vil sitte kontovakt får personen.
 

DeletedUser

Guest
Sjølv syns eg at en burde få lengre feriemodus. Mange som ikkje har foreldre som ikkje bur ilag er ofte hit og dit. Sann som meg, eg er med pappa og da aktiverer eg feriemodus. Men er meir en 40 dager med han. Og da feriemodusen går ut må kontoen stå uten eller at eg får noken til å passe på den. Enten kan en få lengre feriemmodus (ca 60 dager) eller 40 dager feriemodus og kontovakt. Kunne også komt opp ei lita rute på innstilinger der en kan skrive ken som vil sitte kontovakt får personen.

God ide!!:D:D
 

DeletedUser

Guest
Kjøp av flere feriedager

Siden vi er inne på det temae med feriemodus. Kom på etter å ha vert i feriemodus en liten stund. So leita eg og fann kor en kjøper mer feriemodus. Syns prisen der va jevli. 700 gullmynter får 14 dager. Greit nok at en kan kjøpe men prisen kunne ha vert mindre. F.eks 100 får 1 uke!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spillt grepolis i et år nå og jeg har ikke fått noen feriedager :confused:
 

DeletedUser

Guest
det er nok kun hvis du bruker noen. tror det er sånn hvertfall...:eek:
 
Topp