Sendt videre kontovakt/sitter

DeletedUser

Guest
Hadde vert flott om vi kunne fått en slik funksjon på grepolis,vi mister mangen spillere pga vi ikke får lov til og sitte for hverandre,er utrolig synd men skjønner jo godt at nå når sommer kommer så forsvinner fler og fler.De få feriedagene går jo til selve sommerferien men er jo mangen som reiser en del i helger også.Spillet blir helt ødelagt om du bare reiser og ikke har flere feriedager til gode.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, ikke enig i dette

Liker denne måten med feriemodus, da slipper en å lete etter kontovakt og slikt. I tillegg så slipper man det maset om en kan sitte kontovakt for andre.
 

DeletedUser

Guest
Liker denne måten med feriemodus, da slipper en å lete etter kontovakt og slikt. I tillegg så slipper man det maset om en kan sitte kontovakt for andre.

Mener ikke at feriemodus skal forsvinne,er flott og ha denne til lange ferier,men du bruker det jo opp på sommerferien og hva da om du reiser bort en helg av og til...?
 

DeletedUser

Guest
hmmm ingenting.... derfor vi burde få tak i KV ordning her også;)
 

DeletedUser

Guest
jeg er enig syns andre spillere kunne vært kv jeg skal bor hele sommerferien å får bare 3 uker feriemodus.

det er det eneste dårlige medd dette spillet
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er flott at jeg slipper å sitte kv for de som skal bort hele ferien :D
 

DeletedUser

Guest
???

hadde du syns det var bra at kontoen kan angripes i over en måned uten å kunne gjøre noe?
 

DeletedUser

Guest
Visst jeg skulle være borte så lenge, og ikke hadde noen form for Internett dit jeg kom så hadde jeg nok avsluttet kontoen min ;)
 

DeletedUser

Guest
jaja! du kan si din mening, men hva har ledelsen for grepolis å si?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Det er vel og bra at dere ønsker min mening på saker og ting, men egentlig så har jeg ingenting i diskusjoner å gjøre. Jeg skal for det meste kun observere. :)

Likevel så kan jeg si noe om hvorfor jeg tror det er feriemodus og ikke kontovakt her; kontovakt gjør det lettere ved å f.eks dra bort en helg, men dessverre så har det vist seg at veldig mange utnytter denne funksjonen. Med utnytting så snakker jeg om kontoer hvor eieren egentlig har slutta. Veldig mange velger å ha kontovakt på disse kontoene kun for og holde poengene/byene innad i alliansen.

Med feriemodus derimot er det ikke mulig. Det gjør spillet litt mer spennende og annerledes, samt at man er nødt til å planlegge hvordan en ønsker å bruke feriedagene sine.

Det er det jeg har å si om den saken - første og eneste svaret :)
 

DeletedUser

Guest
eller helst 60 eller 70 for da får jeg værtfall sommerferien men det er greit får ikke klage
 

DeletedUser

Guest
serverene pleier å komme ut ganske ofte, og når du begynner på nytt blir du plassert sammen med andre som også har begynt for kort tid siden, så det er bedre å bare begynne på nytt enn å ligge langt etter de andre
men det kunne jo kanskje vært mulig å få noen ekstra feriedager som bare gjelder i sommerferien?
 

DeletedUser

Guest
jepp:D men vis man har vært inaktiv lenge sletter ikke kontoen seg? hvor lenge?
 
Topp