DeletedUser
Guest
Klag i vei, og gi sure sitroner fra 0-10 
synes det er for lite res å hente fra Bondelandsbyene.
etter ca 8 timer plyndring får vi ikke flere res. Hva skal vi finne på de resterende 16 timene i døgnet
synes det er for lite res å hente fra Bondelandsbyene.
etter ca 8 timer plyndring får vi ikke flere res. Hva skal vi finne på de resterende 16 timene i døgnet
Grepolis har plutselig begynt å ta tak i diverse brukernavn!! Spillere som har vært med over lengre tid blir plutselig utestengt!
Tro hvem som plutselig føler seg støtt....![]()
Vår alles kjære "spermslegga"...Noen spesielle?
Vår alles kjære "spermslegga"...
Vet han har slitt med dette tidligere også, tror de mener han bruker ulovlig script. Han kommer nok tilbake![]()
Ikke det som er problemet. En eller annen tulling rapporterte han for navnet sitt. Han måtte bytte navn..
Det er jo berre tull, han har hatt det navnet i mange år.
Folk må få lov å hete det dei vil så lenge det ikkje er navn som gjere narr av andre.
Nå har innogames virkelig gjort det... "Kjøp gull. Få KP boost på kjøpet." I alle mine dager har jeg aldri sett noe så krenkende som dette. Nå får det være nok.
Ikke at jeg har tenkt å kjøpe gull, men har faktisk ikke fått tilbudet om KP boost engang!!Nå har innogames virkelig gjort det... "Kjøp gull. Få KP boost på kjøpet." I alle mine dager har jeg aldri sett noe så krenkende som dette. Nå får det være nok.