Kjære InnoGames

DeletedUser

Guest
Kjære InnoGames,

Når folk flest får kritikk, så tar de det til seg, og gjør noe med det de får kritikk for. Dere, på den annen side, gjør stikk motsatt. Dere gir rett og slett faen. Nå vet ikke jeg hva som er blitt skrevet på .en og andre internasjonale forum, men jeg har hatt en titt her og der, og det har ikke skjedd noe med det som er blitt foreslått der heller.

Det jeg derimot vet, er at vi er på .no, gang på gang har foreslått forbedringer, uten at det har blitt gjort noe særlig med det. Jeg synes det er direkte respektløst mot oss spillere, å overse oss på denne måten. Det er vi som gjør dere rike. Det minste dere kan gjøre er å forbedre dere, og høre på hva vi sier!

Jeg vet jeg har sagt noe lignende før, men vær så snill InnoGames, kan dere høre på hva vi sier? Det er så mye jeg rett og slett ikke forstår. Når dere blir kritisert for å f.eks. ha en app som ikke fungerer som den skal eller at opprørsservere er dømt til å bli byggmester bob verdener, så velger dere, istedetfor å gjøre noe med dette; å endre design på rådgivere og å "forbedre" markedsplassen på appen. Dette er nok noe de fleste av oss bryr oss minst om. Istedetfor å endre design på rådgivere, hvorfor ikke gjøre noe med f.eks ferieregler (http://forum.no.grepolis.com/showthread.php?1355-Ferieregler-!!)? eller en bedre tekst behandler (http://forum.no.grepolis.com/showthread.php?1306-Bedre-tekst-behandler)?

Ang Feriereglene så ser jeg meg nødt til å gjenta meg selv, atter en gang:
Hvorfor kan man ikke angripe etter at man har aktivert FM? Dere, og Inno, får kritikk og mange blir irriterte av at mange server er fulle av Byggmester Bob folk. Angrep er ofte vanskeligere enn forsvar, og mindre lønnsomt. Hvorfor kan man da ikke angripe når man har aktivert FM? Dette fører bare til enda mer Byggmester Bob!? Jeg klarer ikke helt å forstå logikken deres, da det er nettop det dere får kritikk for, at det bare er bygging og poeng, istedet for kamppoeng man får gjennom angrep.

Ang. appen, så har jeg veldig mange ganger kommet med forbedringer. Men gjør InnoGames noe med det? Selvfølgelig gjør de ikke det! Nei, de synes heller det er viktigere å endre hele designet på markedsplassen, og få den til å se enda jævligere ut, når de mye heller burde forbedret BB - koder?

Det er ment som en liten tankevekker, og jeg håper noe av dette blir tatt videre. Hva synes dere andre?

Takk for meg.
 

DeletedUser1036

Guest
Du nevner dette nesten ukentlig, og får samme respons hver gang. Dakapo og de andre moderatorene her er ikke satt i øvre posisjoner som devs eller ledere, hvis du mener du ikke blir tatt seriøst nok, send en mail til innogames, se hva de sier. Husk, Dakapo og de andre vet nok ikke så mye mer enn oss når det gjelder fremtidige forandringer og planer devsa hos innogames har. Det er noe vi bare må leve med.
 

DeletedUser

Guest
Kommer ingen vei dersom jeg ikke prøver i alle fall!
 

DeletedUser817

Guest
Her kommer det noe fra meg som mod og noe som spiller, føler at det er litt vanselig å holde disse helt separat.
Cresquet har veldig rett i det han skriver, jeg har ikke peiling på hva Innogames tenker og planlegger. Vi sender innspillene som kommer videre, og hva som skjer derfra har jeg ikke så veldig greie på.
Nå skal det sies, at det er ikke veldig mange her inne, eller på andre verdener som har ment det samme som deg, såvidt jeg vet. (smoothCriminal) Jeg leser forum som mod og forsøker å notere alt for å kunne ta dette videre, og 3-5 spillere kan neppe sies å være representativt for hele GREPO Norge eller grepo samfunnet.

Tar jeg feil, så får folk hoppe inn og si sine meninger om endringer i denne tråden. SÅ vi får det med oss engang for alle.

Men alle de tingene som du synes er verdiløse oppdateringer er det faktisk mange andre som setter veldig stor pris på.

_________________________________________________________________

Når det gjelder angrep etter aktivert FM, så er jeg rimelig sikker på at det ikke har noe som helst med byggmester Bob servere å gjøre. Den kritikken går på helt andre ting. Hvis folk ikke tørr angripe, og er redd for å miste sine byer, så er det lite jeg får gjort med det...

Når alt dette er sagt, så er jeg fullt enig i at mange, eller noen endringer er bedre og mer velkomment enn andre. Har selv spilt på 8 ulike verdener, og fullført 5. og har mine meninger..
 
Topp