Iphone app

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke vært greit om dere kunne laget en app for Grepolis?
Sidder av og til på kvaddå eller noe sånt å tenker at nå skulle jeg fått skjekket Grepolis. Men det eneste jeg har er en treg knust Iphone som laster i tempo med moren min.

Dette hadde da blitt en veldig populær app, hvis dere bare hadde sendt rundt et budskap på Grepolis.

MVH
Kapny2009
 

DeletedUser

Guest
Er ikke sikker på grepolis, men TW har mobilsider (mindre å laste ned sikkert).


Men det hadde vært fint med en app (selv om jeg tror at det ville holdt med mobilsider).
 

DeletedUser

Guest
Det er fullt mulig å spille grepolis på iphone:p

Har ipod tuch selv, og de eneste problemene er:
Du kan ikke lese noe mer av trådene i allianseforumene, enn det du ser uten å gå lenger ned på siden (man klarer ikke å gå lenger ned på allianseforumet, bare ute i selve spillet).
Du kan (ivertfall ikke enkelt) flytte kartet (eneste mulighet er å bruke kordinater).
Noen ting står litt nærme hverandre (når jeg skulle kopiere noe tekst i en melding, klarte jeg to ganger å trykke slett knappen (burde kommet en melding der man spurte om man var sikker på å slette (dette gjøres enkelt med javascript (vet koden), så dette burde jaueking klare å gjøre selv).
 

DeletedUser

Guest
Tralalala

Vet da selv at det er fullt mulig, men min Iphone er så himmla treig så jeg får så vidt sjekket om jeg er angrepet. :rolleyes:

Må vente i 10 minutter bare på å skrive inn navnet ( litt overdriv ).
 

DeletedUser

Guest
Vet da selv at det er fullt mulig, men min Iphone er så himmla treig så jeg får så vidt sjekket om jeg er angrepet. :rolleyes:

Må vente i 10 minutter bare på å skrive inn navnet ( litt overdriv ).

Kjøp ny Iphone, det er ikke grepolis sin skyld at din Iphone er treigere enn en del andre Iphoner.
 

DeletedUser

Guest
apple

nei nå må dere slutte
ikke legg skylden på iphone og apple det er deres egen feil hvordan dere behandler den og det er det som gjør den treg
 

DeletedUser

Guest
Og hvis du kjøper ny mobil som koster rundt 2000kr pågrunn av at den er treg, så kan det bli mye penger til slutt.;)
 

DeletedUser

Guest
En iPhone er ikke laget for å kunne klare allslags spill ;)
 

DeletedUser

Guest
Grepolis på Android

Jeg har forsøkt noen ganger å spille Grepolis på en Galaxy Tab, men det virker ganske enkelt ikke. Er det lansert noen Android-app. enda?
 

DeletedUser

Guest
Har ipod tuch selv, og de eneste problemene er:
Du kan ikke lese noe mer av trådene i allianseforumene, enn det du ser uten å gå lenger ned på siden (man klarer ikke å gå lenger ned på allianseforumet, bare ute i selve spillet).
Du kan (ivertfall ikke enkelt) flytte kartet (eneste mulighet er å bruke kordinater).
Noen ting står litt nærme hverandre (når jeg skulle kopiere noe tekst i en melding, klarte jeg to ganger å trykke slett knappen (burde kommet en melding der man spurte om man var sikker på å slette (dette gjøres enkelt med javascript (vet koden), så dette burde jaueking klare å gjøre selv).

jeg må da få påpeke at Jaueking ikke er CM lenger... han har sluttet, de leter etter ny nå
 

DeletedUser

Guest
ja jeg fant ut det kristure:)

akkurat nå fikk jeg lyst til å få tak i en dakapo er best t-skjorte:p
 

DeletedUser259

Guest
går helt fin å spille med ipodìphone bare den ikke er så himla treg. For å lese mer på forumet, holder du ganske enkelt en finger inne mens du drar nedover med den andre. (kan hende det er litt vanskelig og tugvindt, men går). :):):D:p
 
Topp