Besvart Helteverden?

DeletedUser

Guest
Noen som vet når den første helteverdenen kommer?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok. Er det sånn at alle med heroisk taktiker får være med, eller må man ha den fra Beta?
 

DeletedUser

Guest
Standard regler for Helteverdener
For å kvalifisere seg til Helteverden, må spilleren vinne medaljen "Heroisk taktikker".


For å få tak i denne medaljen er du nødt til og fullføre 5 utfordringer:

Opprette minst 1 landsby
Erobre minst en landsby
Bruke 100 guddommelige krefter
Klare minst 20.000 poeng
Tjene minst 7.500 kamppoeng

så etter hva jeg forstår så kan alle som har fått den medaljen bli med :)
 

DeletedUser

Guest
Spiller ingen rolle hvilken verden du har fått den i - alle som har medaljen kan joine når vi får den, men at den kommer om 26 dager stemmer ikke helt tror jeg. Jeg får beskjed en god stund før den åpner, og jeg har enda ikke hørt noe :p
 

DeletedUser

Guest
Spiller ingen rolle hvilken verden du har fått den i - alle som har medaljen kan joine når vi får den, men at den kommer om 26 dager stemmer ikke helt tror jeg. Jeg får beskjed en god stund før den åpner, og jeg har enda ikke hørt noe :p

Beta stenges om 21 dager, må vi som har vunnet der da vente til alle andre verdener er ferdige med sine verdensundre før da helteverden starter?
 

DeletedUser

Guest
nei det dere nok ikke, men dere må vente litt før noen helteverden begynner ;)
 

DeletedUser

Guest
Enten så tror jeg det vil bli det samme som på beta, eller så sier nok Dakapo noe så snart han får vite det.
 

DeletedUser

Guest
Beta stenges om 21 dager, må vi som har vunnet der da vente til alle andre verdener er ferdige med sine verdensundre før da helteverden starter?

Nei, dere må neppe vente på andre verdener.. men da jeg ikke vet når den kommer så blir det vanskelig å si noe om hvordan det evt blir.

hvilken hastighet er det i heltverdnen?

Ingen anelse enda :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har litt krefter til overs nå i (sommerferien?) kan du sjekke når den skal starte. hva er vanlig fra andre land?
 

DeletedUser

Guest
Nei, dere må neppe vente på andre verdener.. men da jeg ikke vet når den kommer så blir det vanskelig å si noe om hvordan det evt blir.



Ingen anelse enda :)

Vell... hvis vi ikke trenger og vente på andre verdener burde vel HV starte/være startet nå? La nå de fantastiske spillerne som vant på beta få muligheten til og få gassen i bånd på HV. Kjedelig og vente og vente..
 
Topp