Besvart Grepostats - Theta.

DeletedUser

Guest
Er ikke noe statistikk på Grepostats om Theta, så visst dere kunne fiksa dette her så ville det vært flott :)



- King.M
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Kommer vel snart. Har aldri kommet før etter serveren har eksitert i mer enn to dager. Mest sannsynlig på søndag tror jeg.
 

DeletedUser

Guest
Synes jeg er dårlig! DE får opp de engelske verdenene samme dag! Noen må be de om å skjerpe seg :D
 

DeletedUser

Guest
Skjønner Czared, men da er det vel ett visst bedringspotensiale her da, som Streamer sier?
 

DeletedUser

Guest
Endelig.Yess World Power er den beste alliansen for vi har ikke så fryktelig mange medlemmer heller men mye erfaring:D
 

DeletedUser

Guest
Nei, dere ligger på 4. plass faktiskt.. Vis du mener gjennomsnitt kan det godt stemme. PuseGuttene startet sent innpå serveren ;)
 

DeletedUser

Guest
Eneste alliansen World Power ser som en trussel er Avalon og uansett Oransje suger for mirki mon2 har greid og forsvare seg mot dem i 2 dager på rad uten et tap alene sikkert fler dager også;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor ser Avalon som en trussel. de er dårlige :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De har en god vekst og husk kvalitet er bedre enn kvantitet.
 

DeletedUser

Guest
Det høres ut som noen du har tatt fra TLE fra delta sin profil. Uansett så kan de fort bli bytte for noen større alliansen som har begynnt å ta byer.
 

DeletedUser

Guest
Doll00 er du skada? For det første har du drit lite poeng, alliansen din kommer nok til å kaste deg ut ettersom du ikke greier å skaffe deg poeng og du bare sitter foran skjermen og skryter på grepolis forumet. Du mener Avalon er en av deres største fiender? Håper du har vært i beruset tilstand så lenge du har skrevet alle disse innleggene. Ellers syntes jeg virkelig synd på deg.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke jeg som synes de er en trussel det var en annen kis i alliansen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper for all del at han ikke har vært i beruset tilstand. Han er jo tross alt bare 11 år. :p
 

DeletedUser

Guest
God sagt? På hvilken måte er dette godt sagt? Og hva unnebygger disse påstandene?
 
Topp