Får ikke meg inn på Theta-forumet

DeletedUser

Guest
Jeg får meg ikke inn på Theta-forumet. :confused:Ser det stadig kommer nye innlegg, og litt irriterende når jeg ikke får lest dem.:mad: Når jeg trykker på Theta-forumet eller på en snarvei til en tråd i det forumet kommer det opp med hvit bakgrunn følgende skrift: "This forum is currently offline due to maintenance". Svært irriterende, spessielt med tanke på at det virker som om andre kan være der å lese og skrive uten problemer.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm.. Det er merkelig at det bare skjer med deg. Vent litt å se om det funker senere :) Har hendt med meg også en gang for lenge siden. Det ordnet seg av seg selv ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg får meg ikke inn på Theta-forumet.
:confused:Ser det stadig kommer nye innlegg, og litt irriterende når jeg ikke får lest dem.:mad: Når jeg trykker på Theta-forumet eller på en snarvei til en tråd i det forumet kommer det opp med hvit bakgrunn følgende skrift: "This forum is currently offline due to maintenance". Svært irriterende, spessielt med tanke på at det virker som om andre kan være der å lese og skrive uten problemer.

Om du får melding om at det er vedlikehold på forumet så er det nok også derfor du ikke kommer deg inn på enkelte plasser, men dem bruker ikke å vare spesielt lenge om gangen. :) Har du fortsatt problemer?
 
Topp