Events

DeletedUser1205

Guest
Hei, godtfolk!
Så er tiden kommet for mitt første innlegg her på forumet. Jeg pleier å være veldig stille av meg, men nå må jeg gi beskjed om noe som har gått så langt at jeg har bestemt meg for å slutte å spille Grepolis etter Upsilon hvis ting ikke blir forandret. Disse eventene dere kjører har blitt så lange og hyppige at det er helt ekstremt.
Ta for eksempel denne "Halloween-eventen" som ble avsluttet for et par uker siden.
Den varte vel i 17 dager hvis jeg ikke husker feil.
Halloween heter altså Allehelgensaften på norsk, og er dagen før allehelgensdag, og feires 31. oktober.
Helt greit med events innimellom, men alt med måte... En Halloween-event burde da vel vare i én dag, eller hva?
Jeg sier ikke at jeg er bedre og noen er verre eller noe sånt. Dette innlegget er ikke ment mot noen spillere, kun mot griskheten til Innogames!
Nå er det bare to uker siden den drøyeste eventen på mine ~2 år på Grepolis ble avsluttet, så fyrer dere i gang en event som varer dobbelt så lenge! Det har etter min mening gått alt for langt, og det er sikkert veldig mange som er enige. Selv de mest ivrige gullerne. De er vel ikke interesserte i å bruke en formue på Grepo de heller tenker jeg.
Det har gått så langt at det har ødelagt spillet!
Den første serveren jeg spilte på var NU, og det er fortsatt den jeg har likt best. Jeg kan ikke huske at det var så ille med disse eventene der. Da kom vi på andreplass bak en allianse som fortjente å vinne.
Nå skal jeg fortsette å spille på Upsilon, for jeg liker spillet, men det blir siste gang for min del hvis det ikke blir gjort noe. Innogames blir bare mer og mer griske, og den utviklingen MÅ stoppe!
Jeg håper og tror at både allierte og fiender er enige i dette, og at vi får se at denne utviklingen går litt motsatt vei, så det går an å spille som før igjen :)
Nå får jeg sikkert høre det på ryktisen, men det får så være :p
Jeg ønsker dere med dette en riktig god helg!
Mvh Stillas85
 

DeletedUser1022

Guest
Må seie meg einig med Stillas her.
2 eventer rett etter kvarandre og når juleeventen er over, så er det ikkje lenge til påske, så då skal vel inno fram med denne høna si igjen og kreve endå mer.
 

DeletedUser1204

Guest
Juleeventen er ikke så ille føler jeg, føles ganske lik som tidligere år.
Men når det kommer til eventer med daglige og totale rangeringer, der man at på til får et helt gratis kulturnivå for å være rank 1 på den daglige. Samt sterkere Flammeskip i det uendelige for å være top 10 på den totale lista. Folk brenner av tusenvis om ikke ti-tusenvis av gull om dagen. Fyller opp lageret med 20 manticora pakker av 60 manticora per, og selvfølgelig bruker man de bare når man har demokritt i byen, for da kan man jo få 120 istedenfor. Når man har nok manticora til å drepe all DLU på hele serveren kan man like godt kjøre på med litt ekstra, ja, hvorfor ikke 300 ekstra innbyggere i alle FS-byene.

Jeg kom på rank 120 totalt på Halloween eventen på TAU og rundt 65 på Upsi. Brukte 0 gull på TAU og fikk fortsatt tropper det sikkert hadde tatt 8 måneder å produsere, så gidder ikke en gang tenke meg hvor mye det var mulig å få ut av den eventen. Hadde ikke overrasket om Innogames endra Juleeventen til "Kjøp 60 manticora i julegaven til person X, bare 125 gull per manticora pakke".
 

DeletedUser1112

Guest
Når det gjelder julekalenderen, så tror jeg INOGAMES har vært litt tidlig på gløggen (med alkohol i)
bonuser med resurser som er veldig mye høyere enn lageret
smiley_emoticons_confusednew.gif

Skjønne det den som kan.
De har vel fokuset sitt på hvor mye penger de kan dra inn. Og ikke hva bonusene skal gi
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser

Guest
Inno gjør ett depserat tiltak for penger...
Kansje de brukte litt for mye på Julebord eller shoppingen
 
Topp