"camp time"

DeletedUser

Guest
Jeg vil foreslår en "camp time" funksjon som gjør at man kan kan kordinere angrep fra forskjellige byer til å treffe samtidig.

Det jeg tenker er at man får muligheten til å legge inn en forsinkelse slik at man kan sende alle angrepene samtidig uavhengig av reisetid.
 

DeletedUser

Guest
godt forslag, men tviler på at de gjør det. Har lenge etterlyst en grepostats med angreps planlegger her inne, men uansett så er det så si umulig å koordinere angrep her sålenge de har den tidsbugen som gjør at du får forskjellige forsinkelser på angrepene du sender. Ja faktisk noen ganger oppe i 10 sekunder.
Det ser heller ikke ut som noen av de som arbeider med grepolis gidder å bry seg om det.

Hilsen et forferdelig skuffet betalende medelem her inne. :(
 

DeletedUser

Guest
En til verden?

Hei dere ivrige grepolis brukere jeg lurer på om dere vil ha en til verden? Jeg var gjennom den engelske versjonen og fikk sjokk hvor mange VERDENER de hadde der... så jeg lurer på om vi også kunne få en til verden..... Får håpe noen støtter meg:)

MvH

Et medlem i Grepolis som er vill etter å spillet det:p
 

DeletedUser

Guest
Denne funksjonen vil bli alt for overlegen synes jeg. Litt av sjarmen av det er å ha de "evnene" til å sitte å sende angrep som lander på samme sekund. Men som nevnt oven her ødelegger tids-bugen.

Har du ideen fra Evony? Eller Sivony, som det het før :)

Mvh,
Amund.
 

DeletedUser

Guest
Tidsplanlegging funker forsåvidt bra nok i feks en excel tabell, men tidsbuggen gjør spillet litt vel "random"..
 

DeletedUser168

Guest
jeg har også brukt den, men om denne tidsbugen ikke blir fjernet hjelper det ikke mye ''/
 

DeletedUser

Guest
Nei, den bugen går meg på nervene. Ser ikke veldig ut som at de gjør noe med den heller.
 

DeletedUser

Guest
Syns at det kan kome en sann klokke sender sjøl;) Men får at dei kan få litt meir lyst å lage det kunne det vore en extra app som kjem da du kjøpe f.eks administrator eller en får seg sjøl som kosta kansje 20-50 gullmynter:) Kansje det gjer meir lyst til dokke i sjølve grepolis ledelsen å lage noke sann:) Osso kan dokke snart fikse den klokka??? Myster en god del tropper med at klokka bugga seg....
 
Topp