Sendt videre Byer

DeletedUser

Guest
Syns at når folk kommer opp på 15 byer ++ kan de få hvertfall vite hvilken by som blir angrepet uten premium. Litt dumt at dere skal kreve ekte penger for noe så simpelt
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg synes det skal være en fordel å bruke premium jeg ;) Dessuten koster det jo nesten ingenting alikevel. Svir du av 180 spenn en gang har du gull til kaptein, kommandant, handelsmann, prestinne og admin i nesten 4 månder. 180 spenn fordelt på 4 månder er jo lommerusk...:) Det er 45 spenn i månden. Skal vedde på du bruker mer penger på godis ;)
 

DeletedUser413

Guest
ENIG vh98s

jeg er enig, jeg har over 50 byer på gamma SYYYKT stress å se at du har 10 inkommende angrep å måtte bla igjennom alle byene :S
 

DeletedUser

Guest
Det å kunne se hvor hvilken by som får angrep er en del av premiumfordelene, og vil derfor neppe bli endra :)
 

DeletedUser

Guest
Syns det er utrolig teit.. er ikke store tingen å be om.. må jo gå ann å kunne spille spillet.. bli stor og få mange byer uten at man er nødt til å betale penger til gjøkene... blir jo utrolig kjedelig å ikke kunne erobre flere byer fordi det blir for mye arbeid:mad:
 

DeletedUser

Guest
Om det bare er Administrator du trenger (for å se hvor du blir angrepet) så koster det deg jo lommerusk å ha i 3 månder....

Hadde ikke folk svidd av penger på dette spillet så hadde det antagligvis ikke vært noe Grepolis...vær en mann og gi ditt bidrag du også¨:)
 

DeletedUser

Guest
synd for meg da.. så er ikke jeg mann enda.. men en tennåring som nettopp er fylt fjortiss året :mad: så da må jeg vise mye mer innsats irl viss jeg ønsker noen som helst premium her.. er kinda blakk selv.. og bruker penger på noe mer fornuftig en ett spill..
men er det hvirkelig for mye å be om? å bare få vite hvilken by som blir angrepet? når man har 15+ byer..
 

DeletedUser413

Guest
Ja

det kommer jo opp en liten "beskjed" nede i hjørnet at du blir angrepet, kunne det ikke stått hvilken by??
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sendt det videre, men jeg tviler på at det blir implementert da det er en premiumfunksjon.
 

DeletedUser

Guest
Dakapo?!

Vil du gi beskjed om hva som skjer med de som blir sendt vidre?!
 

DeletedUser

Guest
Hva som skjer? Det skjer ikke stort annet enn at forslaget blir sendt videre til dem som utvikler spillet. Dem ser på forslagene, vurderer om det er mulig å implementere det, hvor nødvendig det er osv.
 
Topp