Sendt videre Ønske om ny funksjon

DeletedUser67

Guest
Ønsker meg en knapp som kan sette på byfestivaler for alle byene jeg har og som har nok resursser.

Det blir utrolig mye klikking hvis man skal gå igjennom alle byene (har ca 130 byer) 2 ganger i døgnet.

Hadde vært utrolig tidsbesparende og kunne logge seg på gå inn og trykke på en knapp som het: Sett på byfestival på alle byer som har nok/ledig ressurser.

mvh

TheFox
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ingen dum ide, men man har jo nesten den funksjonen da.
Visst du har administrator, så går du inn på oversikter/kultur.
Der kommer alle byene opp, og da er det bare å huke av for hver enkelt by som kan kjøre byfestival.
 

DeletedUser67

Guest
ingen dum ide, men man har jo nesten den funksjonen da.
Visst du har administrator, så går du inn på oversikter/kultur.
Der kommer alle byene opp, og da er det bare å huke av for hver enkelt by som kan kjøre byfestival.

Nei det er langt fra en slik funksjon. Har kjørt Premium konto hele tiden. Du MÅ klikke HVER by.. og har du mange byer (137) som jeg har så må du altså trykke maaaaaange ganger.

En knapp hvor man kan slå på at man skal sette på festivaler i alle byer der det er mulig hadde spart "musearmen" for utrolig mange klikk...
 

DeletedUser

Guest
Enig der, har dessverre bare 40 byer men allikevel er det ikke alltid tiden strekker til og man bør jo utnytte ressursene sine..
 

DeletedUser

Guest
Støtter dette forslaget,vi skulle også ha en knapp der vi også kunne slå på Teater forestillinger :D . Er også enig med å ha en slik knapp for å slå på alle byfestivalene hvis man hadde ledige ressurser.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp