Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hehe, ja for å sammenligne ZG og 300 Immortals blir jo korrekt.. 300 immortals er flere allianser enn ZG er medlemmer. At det er "resten" mot DR er kanskje litt satt på spissen, men det er ikke langt i fra sannheten ihvertfall.

Men det er derimot fullt forståelig, for som du sier så har vi et såpass stort forsprang, og dere ville aldri overlevd en beleiring alene, hverken 300 eller Blitzregn. Så en får vel gratulere med en godt gjennomført aksjon!

Dette gir bare motivasjon :)

Joda, får ta selvkritikk på den, å sammenligne ZG og 300 blir litt søkt. Likevel så stiller Lokern med mer enn 300 gjør til sammen i det området krigen er som varmest, så på sett og vis utligner de hverandre hva angår effektivitet i den pågående krigen.

Takker for gratulasjonen, vil jo tro at dette egentlig er en bra ting for dere også, at det ikke er enveiskjøring frem til VU her. Om denne krigen holder koken frem til VU tror jeg kanskje jeg kommer til å etterlyse at ingen benytter seg av å bygge VU og at vi heller spiller ut krigen frem til en side har vunnet, det høres så mye morsommere ut enn å drive å sende ressurser rundt i det evinnelige..
 

DeletedUser804

Guest
Joda, får ta selvkritikk på den, å sammenligne ZG og 300 blir litt søkt. Likevel så stiller Lokern med mer enn 300 gjør til sammen i det området krigen er som varmest, så på sett og vis utligner de hverandre hva angår effektivitet i den pågående krigen.

Takker for gratulasjonen, vil jo tro at dette egentlig er en bra ting for dere også, at det ikke er enveiskjøring frem til VU her. Om denne krigen holder koken frem til VU tror jeg kanskje jeg kommer til å etterlyse at ingen benytter seg av å bygge VU og at vi heller spiller ut krigen frem til en side har vunnet, det høres så mye morsommere ut enn å drive å sende ressurser rundt i det evinnelige..

Takk for den sammenligningen! Lokern > 300
 

DeletedUser

Guest
Om denne krigen holder koken frem til VU tror jeg kanskje jeg kommer til å etterlyse at ingen benytter seg av å bygge VU og at vi heller spiller ut krigen frem til en side har vunnet, det høres så mye morsommere ut enn å drive å sende ressurser rundt i det evinnelige..

Sluts with'em nuts kommer til å rydde rent bord når vi har bygget oss litt opp, og 1.plassen er nok desverre vår :)
 

DeletedUser

Guest
Takk for den sammenligningen! Lokern > 300

Hahah, var ikke akkurat det jeg mente, 300 rommer nok mer enn du gjør, men akkurat i det området hvor vi kriger så har nok du mer slagkraft og effektivitet enn det de har langt ute i nordvest
 

DeletedUser787

Guest
Etter dagens sammenligning av Lokern VS 300-folka så har markedsprisen steget betraktelig, og i min sjalusi, var jeg dumsmart nok til å selge Lokeren min. Nå finnes det bare 1 gullgraver :) Og han er litt lat, så keiser zuri blir nok ikke fornøyd. Lukter laksedasking som straff :O
 

DeletedUser

Guest
Etter dagens sammenligning av Lokern VS 300-folka så har markedsprisen steget betraktelig, og i min sjalusi, var jeg dumsmart nok til å selge Lokeren min. Nå finnes det bare 1 gullgraver :) Og han er litt lat, så keiser zuri blir nok ikke fornøyd. Lukter laksedasking som straff :O

Snakket som en ekte aksjemegler!

Blir nok en rimelig ensom gullgraver der nedi H55, ryktes at han kun sitter der i en gyngestol og speller blues fordi resten av kompisene stakk til H54 til fornøyelsesparken uten ham?
 

DeletedUser787

Guest
Snakket som en ekte aksjemegler!

Blir nok en rimelig ensom gullgraver der nedi H55, ryktes at han kun sitter der i en gyngestol og speller blues fordi resten av kompisene stakk til H54 til fornøyelsesparken uten ham?

Haha. Thats right ;)
Men jeg har skiftet litt rolle, og simmer litt og tar mesterbrev i "Off-Topic" samtaler for å holde spiriten høy :)
Dog så finnes det alltid rom og cola i ParkinZOID, om man vil ta seg en fest :)
 

DeletedUser832

Guest
Petter har begynt på rideskolen så blir ikke mye gullgraving da
 

DeletedUser

Guest
Joda. Jeg graver bare i feil hull.

Regner med det kommer en 'wrong hole compilation' fra Pettern her etter hvert?

Eller vent, er det egentlig lov til å be om sånt her på forumet? kan noen i ren støtteerklæring kommentere at jeg ikke er den eneste som vet hva det ovenfor nevnte her er så jeg ikke føler meg så skitten og avskyelig?

Kanskje Dakapo kommer på visitt med spanskrøret i kveld..
 

DeletedUser804

Guest
Det går hardt for seg når mr.p kommer ut av dvale. En sulten kjempe som slukter fisk etter fisk.
 

DeletedUser

Guest
Om Wasadu skal miste 5 byer til oss for hver by han tar ser det stygt ut.
 

DeletedUser787

Guest
Regner med det kommer en 'wrong hole compilation' fra Pettern her etter hvert?

Eller vent, er det egentlig lov til å be om sånt her på forumet? kan noen i ren støtteerklæring kommentere at jeg ikke er den eneste som vet hva det ovenfor nevnte her er så jeg ikke føler meg så skitten og avskyelig?

Kanskje Dakapo kommer på visitt med spanskrøret i kveld..

Bare du som føler deg skitten og avskylig :)
"Wrong hole compilation" må jeg nok dessverre beholde for meg selv ;)
Enkelte som deltar, vil ikke ha godt av å vise trynet sitt her :)
 

DeletedUser1001

Guest
Om Wasadu skal miste 5 byer til oss for hver by han tar ser det stygt ut.

Ville bare bryte lovnaden din om at dere ikke kom til å miste en by til etter at dere mistet den første. At det ville gå hardt utover meg i ettertid, visste jeg. Tar det som ett kompliment på at det ikke falt i så god jord :)

DR er i en klasse for seg og burde egentlig satset på en internasjonal server. Norske servere og spillerne/alliansene her er ikke noe målestokk for en slik samkjørt allianse, det er bare å ta av seg hatten for dere :)
 

DeletedUser832

Guest
Ville bare bryte lovnaden din om at dere ikke kom til å miste en by til etter at dere mistet den første. At det ville gå hardt utover meg i ettertid, visste jeg. Tar det som ett kompliment på at det ikke falt i så god jord :)

DR er i en klasse for seg og burde egentlig satset på en internasjonal server. Norske servere og spillerne/alliansene her er ikke noe målestokk for en slik samkjørt allianse, det er bare å ta av seg hatten for dere :)

Problemet med internasjonal server er at alliansene er på 100 spillere og vi er bare 17
 

DeletedUser787

Guest
OMG! Du glemte meg :O
*Såret*... Null gull til keiser Zuri resten av uka...
 

DeletedUser

Guest
Problemet med internasjonal server er at alliansene er på 100 spillere og vi er bare 17

Tjah, hva om Blitzregn og DR++ teamet opp på en internasjonal? ;)

Jeg velger 25 enestående spillere over 100 spillere som ligger litt over pari når som helst på døgnet. :cool:
 
Topp