Xbox360 vs Ps3!

DeletedUser419

Guest
Både xbox og ps3 har kule spill selv liker jeg MAG(massive action game) som er en av grundene til at ps3 knuser xbox. 250+ spillere er sykt bra :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si meg enig at MAG-konseptet er helt genialt, 250+ spillere som stormer mot hverandre er et konsept som ikke kan feile... Dessverre er det nettop dette Zipper Interactive klarte, så at dette er et argument for at ps3 knuser Xbox vil jeg ikke si.
 

DeletedUser

Guest
la meg være den første som sier det som faktisk er sant......

Xbox og PS3 er like gode! begge har positive sider og begge har negative sider, men alt i alt blir de like gode uansett hva man argumenterer med ;) selv liker jeg PS3 best fordi det er bedre grafikk(bluray) og gratis online...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser419

Guest
la meg være den første som sier det som faktisk er sant......

Xbox og PS3 er like gode! begge har positive sider og begge har negative sider, men alt i alt blir de like gode uansett hva man argumenterer med ;) selv liker jeg PS3 best fordi det er bedre grafikk(bliray) og gratis online...

Vi er her for og argumentere om hva som er best, så ikke kom her med sannheten :p
 

DeletedUser

Guest
la meg være den første som sier det som faktisk er sant......

Xbox og PS3 er like gode! begge har positive sider og begge har negative sider, men alt i alt blir de like gode uansett hva man argumenterer med ;) selv liker jeg PS3 best fordi det er bedre grafikk(bliray) og gratis online...

xbox har bedre grafikk. men er vel det eneste det er bedre en :p
 

DeletedUser

Guest
Ps3 er mye bedre enn xbox jeg greier nesten ikke å spille på xbox siden kontrollen er for stor.
 

DeletedUser

Guest
Da må du begynne å spise grønnsakene dine :p

Jeg spiser litt grønnsaker men det har noe med at jeg er litt kortvokst trolig noe som jeg har arvet etter pappa siden var litt liten på min alder men etterhvert ble han normal størrelse.Og nå minte du meg på at en gang for 2-3 mnd siden begynte søstra mi og grine siden vi ikke hadde ost til reste taco og snakke om at ho skulle ta selvmord noe som ho ikke gjorde.(Ho er 9 år lol:p)

han liker ikke store ting :p

Jeg liker en del store ting foreksempel en stor tv skjerm.
 
Topp