Xbox360 vs Ps3!

DeletedUser

Guest
Xbox360 vs Ps3! Nå forventer jeg heftig diskusjon her!
 

DeletedUser

Guest
Liker best ps3, mest fordi det har gratis online. Men har hørt xbox grafikk er bedre ;) Har hatt begge, og selv synes jeg ps3 er best av de to.
 

DeletedUser

Guest
Ja, online koster spenn, men da betaler du for kvalitet! Microsoft betaler for egne servere som gjør at internettet er mye kjappere på Xbox. Dessuten bruker de også penger på en god brannmur, som gjør at det ikke en gang er halvparten så mye hacking på Xbox enn på Ps3. Innse det, Xbox er best! Dessuten eies xbox av Microsoft, så Windows 8 skal kunne kjøre xboxspill... :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
samma det, kult å spille mw2 hacked. har du prøvd det? man kan teste noen skills da ;)
 

DeletedUser419

Guest
Blir vel ps3 da online store er mye bedre... Man har mange brae spill som ikke er til xbox :) Og forresten er ikke helo så bra :p
 

DeletedUser

Guest
Det er mange gode spill på xbox som ikke er på ps3! Gears of war, Halo-serien, Fable osv... Xbox har også kinect, som er bedre enn playstation move..
 

DeletedUser

Guest
Har alltid foretrekket spill som call of duty. Litt mer realistisk krigføring. Det som er greit med ps3 er at den kan kjøre 1080P spill. noe xbox ikke gjør. og tar bluray CD :D og så når det gjeller kontrollen synes jeg ps3 sin er mye mer behagelig og lettere.

Har du ikke batteri til xbox kontrollen. da sliter du :p ps3 kontrollen kan du enkelt lade mens du spiller :D
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo lade xbox kontroller også! Dessuten er batteriløsningen smart! På xbox kan du bytte på om du skal bruke engangsbatteri og batteriet du kan lade, noe du ikke kan gjøre på ps3. Dessuten er ladekabelen til ps3 ufattelig kort! Og Xbox kontrolleren er mye diggere! :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
xbox kontrollen er så tung, mye lettere å spille med ps3 kontroll.
 

DeletedUser

Guest
Det som også er dritt med xbox, er plutselig får du rød sirkel. kjenner mange som det har skjedd med, alle bytta til ps3 :D
 

DeletedUser

Guest
Rød sirkel? Har jeg aldri opplevd, og kjenner heller ingen som har det :p Dessuten har microsoft en avtale med betasoft, så dawnguard kommer en måned før på xbox :D:D:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
uenig der. pluss hvis du skulle kjøpt begge, husk tar mer plass. ps3 blir alt i ett. mye bedre :D og prisklassen på de to er ikke så stor. de pengene henter man inn etter noen månder siden du betaler for online :p
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, xboxs online er bedre... Og en ting til... Dette er den nye spammetråden! :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Er på off topic så er greit :p men du kan ikke bare se på online modus å si xbox er bedre. Du må tenkte på alle funskjonenen. lese hastigheten på disken, og som ps3 har bluetooth 2.0 noe som gir en fordel med tråløs tillegs utsty, og video suport. noe ps3 vinner stort på.
 

DeletedUser

Guest
Ja, online koster spenn, men da betaler du for kvalitet! Microsoft betaler for egne servere som gjør at internettet er mye kjappere på Xbox. Dessuten bruker de også penger på en god brannmur, som gjør at det ikke en gang er halvparten så mye hacking på Xbox enn på Ps3. Innse det, Xbox er best!
Har jeg ikke argumentert for dette tidligere? (Diskusjonen fortsetter i morgen! Må sove, tentamen...)
 

DeletedUser

Guest
ok ;) syn det var bare oss som var inntrisert i denne diskusjoenen :(
 

DeletedUser419

Guest
Xbox kinect hadde playstation for noen år siden, men det het eyetoy. Playstation fant ut at move var bedre så nå er det move :) Det tar sikkert noen år før xbox klarer og kopiere playstation igjen.
 

DeletedUser

Guest
Sorry to say, men kinect var under utvikling når eyetoy kom ut. Halo derimot, la grunnlaget for hele CoD-serien :D (Dessuten, har Xbox i tillegg en smartere bruk av kinect! Den kan brukes som mic, og dermed brukes i spill som ikke er relatert til kinect. Feks skyrim der du kan shoute og bruke mange shortcuts hvis du har kinect)
 

DeletedUser

Guest
hvis man skal spille skyrim anbefaler jeg pc. men xbox har ikke uncharted som er en av de kuleste spill som er laget :p syk bra historie og online. innse det xbox er ikke så kult som du trode :D ;D tror du endrer menig når du får den røde sirkelen på xboxen din :p
 

DeletedUser

Guest
"The red ring of death" er relativ sjelden fenomen, og Microsoft stiller med ny hvis det skjer. Dessuten spiller jeg skyrim på pc, men angret når kinect updaten kom. Dessuten har Xbox også perler Fable f.eks som var et av de første spillene i "velg historien selv konseptet".
 
Topp