Sendt videre VU

DeletedUser

Guest
nja...

synes litt av poenget er at det er e'n allianse som står igjen som vinner til slutt.

Synes det blir mer enn nok 'kumbaya med kassegitar foran leirbålet-stemning' før VU starter med alle disse paktene...

Bifalles ikke.

Lol av formuleringen :) Og er enig.

Men det er jo et godt spørsmål
 

DeletedUser610

Guest
En allianse som har en under allianse blir jo og regne som en. Om de har samme navn bare med II bak feks så burde det gå an. Hvorfor har vi ellers funksjonene som gjør at vi kan ha det, når det bare er et stykke på veien og så får mange av medlemmene ikke delta i det som er målet med serveren?

Nå er jeg en av dem som mener underallianser rett og slett er bullshit (sorry for utrykket). Man har en maks alliansestørrelse for en grunn. Underallianser er med på å ødelegge de fleste verdener. Det burde kanskje vært en annen måte å avgjøre en verden på, men burde kun 1 allianse vinne? Ja definitivt! Hvor mye kulere hadde det ikke vært om det var flere allianser på f.eks 25 folk som fighter? Slik blir det aldri når underallianser brukes så mye som det gjør i dag.
 

DeletedUser760

Guest
der har du et godt poeng, men hvis underallyer ikke skal kunne finnes kan itj pakter heller finnes, dessuten går det an å bare ta det over PM..., så er nok ganske umulig å stanse dersom ikke alle spillerne bestemmer seg får å aldri ha underallianser...
Jeg vil si at VU er bra som det er i dag.., så får underalliansen bøte med at de itj får den æren de fortjente.., det får være prisen av å ha en... er ihvertfall min mening;)
 

DeletedUser

Guest
Etterhvert i spillet, og slik er det i nesten alle tilfeller, slutter folk å spille, rett og slett fordi de ikke har tid å spille da, og etter hvert som man får flere byer tar grepolis lenger tid. Ofte er ikke underallianser og overallianser egentlig et problem for den kan bli slått sammen til en allianse etterhvert ;) Jeg har ingenting imot underallianser (så lenge ikke det er daukjøtt men faktisk aktive spillere), men det kan ikke være sånn at 100 stykker skal konkurerre mot 25 (må få lov til å overdrive litt) i VU. Og uansett, VU er dritkjedelig, det er bare waste of time med alle de ressurs sendingene, det er jo ikke noe gøy i det hele tatt!
 

DeletedUser760

Guest
enig! det burde heller vært en limit som startet når alliansene hadde nådd 50 mill tilvsammen begynnte en teller over byer. Det antallet alliansen har når de startet er lik null, så teller den telleren hvor mange byer som blir tatt, mister de en by er det en minus, tar de en by er det en pluss osv. limiten kunne vært førstemann til 300 byer foreksempel..., det kunne ha blitt en litt mer actionfylt slutt, som gikk mer ut på strategi... foreksempel: F.E.A.R: -27 Art of War: 234 Num: 198

(dette er bare en av mine syke ideer av et forslag)
 
Topp