Sendt videre VU

DeletedUser

Guest
Hadde vert fint om alle spillere kunne sende ress til vu, samme hvilken ally de er i, er jo flere som er i pakt og da vil hjelpe med ress sending. Er også enkelt spillere som ønsker og få kunne gjøre det for og delta i vu bygging.
Skulle også ønske at under allyer ble regnet som vinnere da de jo har bidratt for seieren de også. Er jo et samarbeid gjennom lang tid men under vu blir de plutselig splittet med at bare noen får sende ress og står som seierherre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg støtter forslaget, men det burde da ikke kunne gjøres før VU byggingen har kommet til noen av de seneste nivåene
 

DeletedUser

Guest
Personlig synes jeg VU er noe drit, er så utrolig kjedelig hele den lange ramsen. Du bruker en halv evighet på å sende ressurser bare for at verden skal slutte noe som jeg egentlig aldri vil.

Fin ide den candygirl, men ideen burde hatt visse begrensinger, hadde jo vætt litt dumt vis en dominerene allianse jobbet seg halvt ihjel med VU, og så kommer det 15 små allianser og dundrer sammen til topp før dem :p Da burde det vært en begrensing til 2-3 allyer eller muligens plass til flere i en ally.
 

DeletedUser

Guest
jeg støtter forslaget, men det burde da ikke kunne gjøres før VU byggingen har kommet til noen av de seneste nivåene

Ja, liker tankegangen, men da vil jo en gjeng ha jobbet sykt med VU, og en annen gjeng bare fått tittelen uten å ha gjort særlig.
 

DeletedUser

Guest
Ja, liker tankegangen, men da vil jo en gjeng ha jobbet sykt med VU, og en annen gjeng bare fått tittelen uten å ha gjort særlig.

jeg sa en av de seneste nivåene, det betyr at den gjengen som har startet byggingen av et VU kommer til å gjøre meste parten av jobben mens de som er i pakt med dem gjør en mindre del av jobben.
 

DeletedUser

Guest
jeg sa en av de seneste nivåene, det betyr at den gjengen som har startet byggingen av et VU kommer til å gjøre meste parten av jobben mens de som er i pakt med dem gjør en mindre del av jobben.

Hvorfor skal de ikke få delta fra starten? De har jo allerede deltatt med deff og off gjennom hele serveren så da burde de få delta i bygging av vu også fra starten. Håper dette kan gå gjennom, blir mer rettferdig for dem som spiller
 

bytting

Well-Known Member
nja...

synes litt av poenget er at det er e'n allianse som står igjen som vinner til slutt.

Synes det blir mer enn nok 'kumbaya med kassegitar foran leirbålet-stemning' før VU starter med alle disse paktene...

Bifalles ikke.
 

DeletedUser

Guest
Det kommer av at det kun er plass til en allianse på topp. Det er èn allianse som kommer på Hall of Fame, og det er en allianse som går annerkjennelsen. Skulle allierte ha hjulpet ville det kun vært med det dessverre, hjelpen.
 

DeletedUser

Guest
nja...

synes litt av poenget er at det er e'n allianse som står igjen som vinner til slutt.

Synes det blir mer enn nok 'kumbaya med kassegitar foran leirbålet-stemning' før VU starter med alle disse paktene...

Bifalles ikke.

Godt sagt :p
 

DeletedUser

Guest
det er vel også mulig å hjelpe på en indirekte måte ved å sende ressurser til de allierte som bygger VU...
 

DeletedUser

Guest
Jepp, men tar jo er jo ikke ressursende som e rprovlemet med VU, problemet er tiden det tar :p
 

DeletedUser343

Guest
Problemet er vel noen la det til slik at det var mulig å avslutte en verden. De kunne ha funnet på en litt mindre tidskrevende metode... :p
 

DeletedUser

Guest
Det kommer av at det kun er plass til en allianse på topp. Det er èn allianse som kommer på Hall of Fame, og det er en allianse som går annerkjennelsen. Skulle allierte ha hjulpet ville det kun vært med det dessverre, hjelpen.

En allianse som har en under allianse blir jo og regne som en. Om de har samme navn bare med II bak feks så burde det gå an. Hvorfor har vi ellers funksjonene som gjør at vi kan ha det, når det bare er et stykke på veien og så får mange av medlemmene ikke delta i det som er målet med serveren?
 

DeletedUser

Guest
En allianse som har en under allianse blir jo og regne som en. Om de har samme navn bare med II bak feks så burde det gå an. Hvorfor har vi ellers funksjonene som gjør at vi kan ha det, når det bare er et stykke på veien og så får mange av medlemmene ikke delta i det som er målet med serveren?

Nei, si det. Det er et godt spørsmål.
Noe av poenget er nok som jeg allerede har sagt, at en allianse skal vinne - ikke to eller flere. Da VU er et krav for å vinne en verden, og noe kun èn stamme får æren for å klare så sier det seg selv at det kanskje ville vært dumt å la andre hjelpe. Jeg tenker da på at dersom allianse A og B var allierte, allianse A fokuserer på VU mens allianse B kun skal sende ressurser for å hjelpe til med byggingen. Hadde ikke du følt at det ble litt urettferdig når kun allianse A fikk medaljer og "Allianse A har vunnet verden"? Selv om allianse B har hjulpet like mye, kanskje enda mer.
 

DeletedUser

Guest
Nei, si det. Det er et godt spørsmål.
Noe av poenget er nok som jeg allerede har sagt, at en allianse skal vinne - ikke to eller flere. Da VU er et krav for å vinne en verden, og noe kun èn stamme får æren for å klare så sier det seg selv at det kanskje ville vært dumt å la andre hjelpe. Jeg tenker da på at dersom allianse A og B var allierte, allianse A fokuserer på VU mens allianse B kun skal sende ressurser for å hjelpe til med byggingen. Hadde ikke du følt at det ble litt urettferdig når kun allianse A fikk medaljer og "Allianse A har vunnet verden"? Selv om allianse B har hjulpet like mye, kanskje enda mer.


Det er jo det som er pointet med hele forslaget mitt, at det er urettferdig for noen. Om allianse A og B samarbeider hele serveren så kommer VU tiden og da står plutselig bare feks allianse B igjen som vinner mens de ikke hadde hatt en sjans til det uten hjelpen fra allianse A gjennom hele serveren.
 
Topp