Verden Alpha. Og nye verdner

DeletedUser

Guest
Dette fordi jeg vil/ønsker at de tar en titt på alpha, mest for å se hvordan verdene formes, de nye verdene som er kommet der(2) ble raskt formet av at de som ei server Alpha klenget seg sammen i disse to også (de 2 nye som er Delta og Gamma) Derfor ble det samme krigene som kommer til å fortsette på disse to serverene. Altså, Alpha, Gamma og Delta har samme krigene. Eneste verden som er litt artig er beta men heller ikke her er det noe særlig for nye medlemmer. Det er to allianser som kjemper mot hverandre og til tider er det 3 allyer mot hverandre der en ikke henger helt med i en periode og skaffer seg en IAP for å gå i mot andre part.
Ønsker noen regler som kan få dette til å endre seg..
Kanskje stenge Alpha verdnen for nye medlemmer, slik at krigen kan bli kjempet ferdig før alpha legges dødt.

Dobbelkonto er heller ikke lov i Grepolis noe jeg er fullt enig i!
Men er mange som har dobbel om ikke trippel konto. Men disse kan være enkle å finne, f.eks. den spilleren på Alpha som så å si ei alle andre har laget seg en ny konto slik at han ikke skal bli "gjenkjent" men er bare å tenke som oss så har du funnet en ganske enkel dobbel om ikke trippel konto. Makset = Tekmas (Mas-Ket - Tek-Mas) Giga (en mindre spiller som jeg tror har sluttet) Agig (Giga = Agig - den ser du vel selv?)
Alpa er mest uryddig der det er en ally på 7-8 mill mot en på 18 mill + en på 7-8 mill...
Og et par små allyer til...
---------------------------------------------
Dette ble skrevet til en CM på The-West for jeg ønsket å ta dette opp. Skrevet via skype.
Skrevet før Epsilon kom.
Ønsker komentarer :p
 

DeletedUser

Guest
Det er fult lovlig å skaffe seg et nytt nick. Å kalle det for dobbelt konto blir helt feil så lenge det er på to forskjellige servere. Ser heller ikke problemet i dette.

Det er heller ikke rart at spillere fra en stamme slår seg sammen på andre servere, det er kun fordi at de kjenner hverandre.
På gamma så var de spillerne delt på 3 stammer, samens med andre spillere fra forskjellige andre stammer. Disse 3 stammene hadde en allianse helt i begynnelsen av spillet, men den ble brutt etter en liten stund.

Skjønner egentlig ikke helt hva du klager over jeg, ta en titt på stammene på Epsilon, så ser du at mange av disse spillerne er i forskjellig stammer nå.
 

DeletedUser

Guest
Som sakt så er dette skrivet laget før epsilon kom...

Og jeg trodde det bare var lov med flere kontoer på TW...
Men viss det er lov å lage en ny konto til hver verden så...
 

DeletedUser

Guest
så lenge det ikke er 2 kontoer på en verden så er det 100% lov;)
 

DeletedUser168

Guest
Det vil alltid være slik at de nye serverne blir bebodd av spillere fra andre servere, ettersom det faktisk ikke er noen ny flyt av spillere til grepolis. Det blir dermed umulig å forhindre at de samme alliansene hopper over til en ny server, med ett nytt navn men med de samme spillerne.

Jeg kjenner mange spillere som spiller på alle de norske serverne, og gjorde selv dette før jeg sluttet.

Når det gjelder å lage en ny bruker for en verden må da være lov, så lenge det ikke forekommer en aktiv bruk av to forskjellige brukere på samme verden- men da trår vel denne delt internett tingen inn antar jeg.
 

DeletedUser

Guest
Det vil alltid være slik at de nye serverne blir bebodd av spillere fra andre servere, ettersom det faktisk ikke er noen ny flyt av spillere til grepolis. Det blir dermed umulig å forhindre at de samme alliansene hopper over til en ny server, med ett nytt navn men med de samme spillerne.

Det har skjedd,skjer og kommer alltid til å skje helt riktig:D

Jeg kjenner mange spillere som spiller på alle de norske serverne, og gjorde selv dette før jeg sluttet.

Kuuuuuuult:cool:

Når det gjelder å lage en ny bruker for en verden må da være lov, så lenge det ikke forekommer en aktiv bruk av to forskjellige brukere på samme verden- men da trår vel denne delt internett tingen inn antar jeg.

Helt riktig at internett-delingen kommer inn i bildet da... og de som skriver seg opp der blir vanskeligere å finne, men ikke alle gjør det,så man kan fort finne ut om det er noen som bruker multi da...;)

Les Bold....
 
Topp