Sendt videre Utlogging pga vedlikehold

DeletedUser

Guest
Nå ble jeg sur!
Jeg holdt akkurat må å skreiv noe og skulle sjekke ting...
Også kommer det sånn at jeg blir automtask logget av, uten noen andre varsler.
Ble ganske så sur, for kan jo ikke gjøre en dritt med det... Og vil jo ikke logge av for det jeg gjorde før oppdatering blir ikke lagret :mad:

Noen andre? Og noen forslag for hvordan vi kan unngå det?
Og er det uungåelig dakapo?

2zh4ht1.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
når det kommer oppdateringer blir verdenen stengt så lenge oppdateringen varer, derfor kan du ikke være på mens en oppdatering/vedlikehold holder på;)
 

DeletedUser

Guest
Fullt klar over det :)
Men tror det finnes noen måte å unngå slikt som dette?:confused:
 

DeletedUser

Guest
kunne vel vært fint om vi fikk beskjed om alle vedlikehold greier så vi sørger for å ikke skrive noe som er viktig eller noe som er langt innenfor det tidsrommet^^
 

DeletedUser

Guest
Det er dessverre ikke noe vi kan gjøre for å unngå det. Det er heller ikke lett å gi beskjed om dette da vedlikehold er noe serverne gjør av seg selv når dem føler det er nødvendig.
 

DeletedUser113

Guest
på andre spill jeg har spilt har det dukke opp en liten klokke nede i hjørne, som teller ned fra 10 min når sånt skal skje.
Hadde det vært mulig å fikse noe sånt på Grepolis også? :)
 

DeletedUser

Guest
si oss opey, hvor mange aktive spillere har ikke mistet en by til oss i BBG? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
på andre spill jeg har spilt har det dukke opp en liten klokke nede i hjørne, som teller ned fra 10 min når sånt skal skje.
Hadde det vært mulig å fikse noe sånt på Grepolis også? :)

Nja, det er godt mulig.. men som sagt så er det serverne selv som bestemmer når dem ønsker å kjøre vedlikehold på en verden. Uansett kan jeg høre om det er mulig!
 
Topp