Tyver

DeletedUser

Guest
Det kunne ha vært litt kult med en enhet som het tyver, og kunne bære 100-200 resurser, og ikke bli oppdaget, men de ville da ikke ha noen forsvars/angrepsverdi. de skulle også være raske for eksempel en hastighet på 30, dette er bare et forslag.:D;):cool:
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo en helt genial ide. Men det burde være en måte å oppdage spionene f.eks. med tårn eller noe
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke komme med direkte svar mot forslag som dette. Det er opp til responsen på forslaget det kommer an på før jeg eventuelt kan ta det videre :)
 

DeletedUser

Guest
den ideen er jo helt genial:):) støtter dette forslaget helt og holdent:D
 

DeletedUser168

Guest
Tyver virker som en god idé, men for at det skal bli lagt til rette for en slik funksjon må også et system for "anti-tyveri" finne sted. Så det å innføre noe slikt tror jeg vil forandre spillet en hel del, selv om det er en veldig spennende vri.

For en rekke år siden spilte jeg et spill som jeg har glemt navnet på, men der hadde noe noe av det samme opplegget. Thiefs kunne passere gjennom forsvarsverker og tropper uoppdaget, med mindre vedkommende hadde sentry enheter, eller bygd sentry bygninger.

Men alt i alt, en god vri- kanskje jeg starter igjen :)
 

DeletedUser

Guest
Ja som ja sa tidligere så trenger vi en bygning eller noe for å ha en sjanse til å stoppe tyveri
 

DeletedUser

Guest
Genial idé :D Kunne kanskje vært en enhet som heter "tyvefanger" eller noe lignende.
 

DeletedUser

Guest
Virker som en fantastisk ide, men det kunne jo vært en ide at hvis man hadde 100 landenheter så hadde man 10% sjanse for å fange tyven, og en tyvefanger økte sjansen også osv.
 

DeletedUser113

Guest
hehe, jeg syns ikke det burde være så veldig komplisert... men en morsom ide er jeg enig i at det er :)
 
Topp