Trenger norske spillere til allianse i Pella (engelsk/internasjonal)

DeletedUser

Guest
Hei Lord Boss (i ETA) her!

Vi er noen spillere fra Eta som har startet en norsk allianse i Pella. Forumet vårt der er på norsk.

Vi trenger fler spillere. Bli med da vel.

Alliansen vår heter: Thors Hammer og slagordet er:
Each man must be happy and cheerful until he suffers death.

The Power of Mjølner

Hvis på melder deg på i denne verden er det bare å ta kontakt på norsk. Vi trenger fler krigere i internasjonalt farevann!!!

Snakkes der! :)
 

DeletedUser

Guest
Hei Lord Boss her.

Vi er noen spillere fra Eta som har startet en norsk allianse i Pella. Forumet vårt der er på norsk.

Vi trenger fler spillere. Bli med da vel.

Alliansen vår heter: Thors Hammer og slagordet er:
Each man must be happy and cheerful until he suffers death.

The Power of Mjølner

Hvis du melder deg på i denne verden er det bare å ta kontakt på norsk. Vi trenger fler krigere i internasjonalt farevann!!!

Snakkes der! :)
 

DeletedUser343

Guest
Blir med jeg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Srry, spiller allerede på Naxos som kom rett før den verdenen :p Men vis noen vil joine meg er det også topp. Er i nordvest, og ligger på 400. plass. (6000 poeng). Tar min tredje by i morgen :D
 

DeletedUser

Guest
Vi er 4 stk som spiller på Pella. Har sendt deg paktforespørsel :)
Streamer: kanskje jeg joiner en av dagene
 

DeletedUser580

Guest
Vi er 4 stk som spiller på Pella. Har sendt deg paktforespørsel :)
Streamer: kanskje jeg joiner en av dagene

Tenkte på om d kan være lurt å fusjonere alliansene på Pella da vi er så få spillere på norsk? (og spes siden vi er bare 4 stk...) bare en tanke..
 

DeletedUser

Guest
Du trenger ikke lage en tråd om samme greia på to verdensforum. Det holder å ha det på off topic da det ikke angår oss her på den norske versjonen.
 

DeletedUser

Guest
Srry, spiller allerede på Naxos som kom rett før den verdenen :p Men vis noen vil joine meg er det også topp. Er i nordvest, og ligger på 400. plass. (6000 poeng). Tar min tredje by i morgen :D

hva heter du? joina Naxos, heter Arishmael ;p
 

DeletedUser

Guest
Joiner pella nå som Aggenar, for se hva det blir til. Hvis jeg blir spillende, så kansje jeg slenger inn en søknad.
 
Topp