Topp 12 stammer

DeletedUser

Guest
12. Milites pelagi 34303 Poeng
9 Spillere med 3811 snittpoeng. Et utrolig bra snitt. Sliter litt med rekruteringen, men denne kan anbefales for dere i Hav 44.r

Hvis du anbefaler dem for de i HAV 44 tar du rimelig feil med den anbefalingen dessverre! ;)
 

DeletedUser

Guest
Var det noe galt med dem? Den er jo oppløst nå da, men. Den hadde oppegående ledere. Gode spillere. Riktignok veldig lav BP da..
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis var de ikke så oppegående hvis de bare oppløste stammen! :S
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor?

The unnamed, vet du hvorfor vegard ble kicket fra Fearless Empire? For jeg og Garf angrep ham, også plutselig var han kicket. Han var ikke inaktiv (brukte milits på alle angrep) og han hadde heller ikke for lite poeng (han hadde godt over gjennomsnittet). Håper ikke han ble kicket pga de angrepene...

Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, så forumfolk får bare fjerne det hvis det er feil:p

BTW; noen som vet hvorfor Milites Pelagi ble oppløst?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tydeligvis var de ikke så oppegående hvis de bare oppløste stammen! :S

I beg your pardon?

Jeg oppløste stammen grunnet flere ting, for det første så øynet jeg en bedre mulighet med å bli med i en mer etablert stamme, og jeg er nå medlem i Divali og er godt fornøyd med det. Samtidig var det høy innaktivitet og det var kun jeg og Nissen som dro opp poengsummen i den alliansen, og det var dermed liten grunn til å fortsette i den banen lenger.

Jeg kunne i grunn latt stammen leve og bare forlate den, men det hadde bare vært litt trist. Omtrent som å bare rusle vekk i fra ett skadeskutt dyr, det er nesten en smule inhumant, og jeg valgte derfor å "avlive" Alliansen. Dette er en fordel for de som var medlemmer i Alliansen, det betyr at de ikke er et fult så attraktivt mål for andre spillere, og de vil være mindre synlig.

Det skal ikke legges skjul på det at vi hadde store problemer med rekrutering, men dette kan ha noe med at vi satte visse krav til hvem som ble rekrutert, og de var tydeligvis litt for strikte. Vi var aldri en av de stammene som bare sendte ut invitasjoner i hytt og gevær uten å faktisk høre med spillere først om det var en viss interesse til stedet, slik som jeg har observert at mange andre stammer gjør (Jeg fikk faktisk en invitasjon i fra en av de større alliansene ett par minutter etter at Alliansen var oppløst uten å i det hele vist interesse for dette)

Så det at du mener at vi ikke var så veldig "oppegående" tar jeg som intent mindre en en liten fornærmelse. Ledelsen var kompromisert av 3 voksne karer med mye erfaring i fra andre tekstbasserte nettspill, det gikk bare ikke så bra for oss denne gangen.

Men jeg kan si meg enig med Melby, gjennomsnitt poengsum for byer er langt i fra det eneste viktige, det har faktisk ingenting å si på stammens styrke generelt.
 

DeletedUser

Guest
The unnamed, vet du hvorfor vegard ble kicket fra Fearless Empire? For jeg og Garf angrep ham, også plutselig var han kicket. Han var ikke inaktiv (brukte milits på alle angrep) og han hadde heller ikke for lite poeng (han hadde godt over gjennomsnittet). Håper ikke han ble kicket pga de angrepene...

Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, så forumfolk får bare fjerne det hvis det er feil:p

BTW; noen som vet hvorfor Milites Pelagi ble oppløst?

Han ble kicket av interne grunner som vi ikke ønsker å komentere..
 

DeletedUser

Guest
I beg your pardon?

Jeg oppløste stammen grunnet flere ting, for det første så øynet jeg en bedre mulighet med å bli med i en mer etablert stamme, og jeg er nå medlem i Divali og er godt fornøyd med det. Samtidig var det høy innaktivitet og det var kun jeg og Nissen som dro opp poengsummen i den alliansen, og det var dermed liten grunn til å fortsette i den banen lenger.

Jeg kunne i grunn latt stammen leve og bare forlate den, men det hadde bare vært litt trist. Omtrent som å bare rusle vekk i fra ett skadeskutt dyr, det er nesten en smule inhumant, og jeg valgte derfor å "avlive" Alliansen. Dette er en fordel for de som var medlemmer i Alliansen, det betyr at de ikke er et fult så attraktivt mål for andre spillere, og de vil være mindre synlig.

Det skal ikke legges skjul på det at vi hadde store problemer med rekrutering, men dette kan ha noe med at vi satte visse krav til hvem som ble rekrutert, og de var tydeligvis litt for strikte. Vi var aldri en av de stammene som bare sendte ut invitasjoner i hytt og gevær uten å faktisk høre med spillere først om det var en viss interesse til stedet, slik som jeg har observert at mange andre stammer gjør (Jeg fikk faktisk en invitasjon i fra en av de større alliansene ett par minutter etter at Alliansen var oppløst uten å i det hele vist interesse for dette)

Så det at du mener at vi ikke var så veldig "oppegående" tar jeg som intent mindre en en liten fornærmelse. Ledelsen var kompromisert av 3 voksne karer med mye erfaring i fra andre tekstbasserte nettspill, det gikk bare ikke så bra for oss denne gangen.

Men jeg kan si meg enig med Melby, gjennomsnitt poengsum for byer er langt i fra det eneste viktige, det har faktisk ingenting å si på stammens styrke generelt.

Og nå fikk alle de som lurte på om hvorfor dere oppløste svar, and then Chase closed! :)
 

DeletedUser

Guest
Now i wanna talk about these two who got ontop on the rankinglist:


PQ : Massrecruit
LoL : Inactiv
 

DeletedUser

Guest
Well spoken!!!

But wrong Mr.Smoke&Travel...:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For dere er 5 stk på min øy og bare en har tid til å angripe meg.... :p Weee dere suger vilt
:( skulle ønske det var motstand.. Bare PQ som jobber her? :p
 

DeletedUser

Guest
tja, tid og tid...Er vel ikke bare det det handler om=) Så ser ikke helt det argumentet der for å være inaktiv...
 

DeletedUser80

Guest
Oppdatering

1 Philosophers Quest 677871 112 6052
2 Akademikerne - AKDM 605083 65 9309
3 Divali 536511 69 7776
4 The Kings 265882 106 2508
5 Fearless Empire 155871 44 3543
6 The Lightning Bolt 144817 67 2161
7 LoL- Legion of laps 142327 50 2847
8 STAR 53462 39 1371
9 FreakShow 47574 20 2379
10 Red Bull. 45450 44 1033
11 HAV 54 43710 23 1900
12 The Kingdom of Vongola 42825 40 1071

Vil si at det kun er de 3 øverste som er aktuelle, og disse vil jeg ikke utale meg om for øyeblikket....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uansett, ting vil forandre seg. Men hørte at AKDM har en del erfaring, så regner med de kommer til å være her lenge!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1000000

Philosophers Quest er nå den første alliansen med over 1000000 poeng!
 

DeletedUser

Guest
Jeg for da ta å komme med en oppdatering.

1 Philosophers Quest 1189549
2 Akademikerne - AKDM 1151759
3 Divali 389757
4 The Kings 341296
5 LoL- Legion of laps 193278
6 The Lightning Bolt 153967
7 Nordic 122237
8 HAV 54 77184
9 Red Bull. 53459
10 STAR 44475
11 *** 300 SPARTANS *** 36079
12 Requiem 26961

Jeg er for øvrig en gangske ny spiller og har lyst på en fremtid i ADKM :)
 
Topp