Topp 10 :D

DeletedUser168

Guest
Abdulhey, slutt å bruk ord du ikke forstår..

Det blir absolutt helt feil å bruke ordet "krenke" i disse tilfellene, da verken mine eller Opeys utsagn har vært krenkende. Vi har kritisert dere, men ikke krenket :

Definisjonen av "krenke" :
1 ydmyke, fornærme (føle seg krenket)
2 overtre, bryte (krenke loven)

Du kan ikke påstå at vi har ydmykt deg på noen måte, og fornærmet kan du kanskje ha blitt- men ikke i den grad at det kan kalle krenkelse. + vi har verken overtrådt eller brutt reglene i grepolis...

kritikk er ikke krenkende, og er en helt vanlig del i ett slikt spill. Det handler om verdier, og vil derfor bli en konflikt..
 

DeletedUser

Guest
krig

Du kan no ikke akkurat si at dere ble hardt angrepet av oss, var vel i max 1 uke, men etter det så har vi kriget med votm. Men må nesten si at jeg så for meg sbot som en verdifull stamme :)
 

DeletedUser

Guest
hmm

Dere er ikke til å snakke med så skal ikke fortsette denne diskusjonen.

Vi kommer helt sikkert til å få advarsel om moderatorene ser dette.Vi diskuterer i en tråd der diskusjonen ikke har noe med saken i tråden å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
jepp, dere er på villspor nå :p
Til og med ikke på rett server forum dere diskuterer engang :D
 

DeletedUser

Guest
Fortsetter å oppdatere lista jeg, det blir spennende å se hvordan ting utvikler seg :

attachment.php
 

DeletedUser

Guest
hmm

Du forlot alliansen og du ble utsatt for angrepet.Om en forlater alliansen så er det en selvfølge at de vil bli utsatt for angrep.Det kalles ikke dolking!

Dolking er når en person gir noen løfter og svikter i etterkant med å ikke oppfylle løftene sine.Tror du trenger å lese litt og skjønne hva de ordene du bruker betyr.
 

DeletedUser

Guest
Du forlot alliansen og du ble utsatt for angrepet.Om en forlater alliansen så er det en selvfølge at de vil bli utsatt for angrep.Det kalles ikke dolking!

Dolking er når en person gir noen løfter og svikter i etterkant med å ikke oppfylle løftene sine.Tror du trenger å lese litt og skjønne hva de ordene du bruker betyr.

Tror nå du og børe lese litt for selve ordet ''dolke'' har ikke noe med og ikke holde løfter eller lyge.
 

DeletedUser

Guest
Dolk er et kort, ofte symmetrisk og vanligvis tveegget blankvåpen som har et blad som er konstruert som et stikk- og kuttredskap. Dolken minner om en kniv eller en kort daggert.

De tidligste dolkene ble laget av horn, bein og skifer. Dolker av flint er kjent fra yngre steinalder, også fra en rekke funn i Norge. Senere ble det laget dolker av kobber, bronse og jern.

Forskjellen på en dolk og en kniv ligger i bladet og håndtaket. Bladet på en dolk er utformet som et stikk- og kuttredskap og er relativt kort. Vanligvis er bladet tveegget, rett og middels bredt, men det finnes også eksempler på krumme dolkeblader. Dolkens håndtak er alltid en rett forlengelse av bladet. På en kniv er håndtaket plassert slik at knivbladet best egner seg som et skjære- og kuttredskap.

Dolker blir mye brukt av militære styrker, Fairbairn-Sykes commandodolk er en av de mest kjente, brukt av britiske kommandosoldater under den andre verdenskrig.

Min konklusjon er at det må jo uansett være bedre å bli dolket i ryggen enn med andre tilsvarende våpen som sverd eller kniv. Øks er kanskje et bra alternativ.

Ps. Dere trenger å komme dere ut og få flere impulser..
 

DeletedUser

Guest
Hyggelig og vite :)

Men syntes nå jeg har for mye og gjøre allerede med full sesong i både håndball og fotball ;)
 

DeletedUser168

Guest
Nå må dere da alle lære at Abdulhey bruker ord som han ikke forstår, for å påpeke sitt poeng- men uheldigvis skjønner alle hva ordet egentlig betyr, og ting blir feil :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Jeg vet da hva en dolk er gutter/jenter :D
Men dolking er et ord som blir brukt i sammenheng med svik i slike spill.Alle dere skjønte godt hva jeg mente men er normalt at dere BK folk alltid vil kritisere meg hehe.

Kan leve med det :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet da hva en dolk er gutter/jenter :D
Men dolking er et ord som blir brukt i sammenheng med svik i slike spill.Alle dere skjønte godt hva jeg mente men er normalt at dere BK folk alltid vil kritisere meg hehe.

Kan leve med det :D

Svik- kilde: Store Norske Leksikon:
-----------------------------------
svik, bedrageri, forræderi, løftebrudd. En viljeserklæring sies å være kommet i stand ved svik når den er fremkalt ved bevisst uriktige opplysninger eller ved fortielser om kjensgjerninger av vesentlig betydning.
------------------------------------------------

Dette med hentydning til at "Dolke i ryggen" betyr det samme som "Backstab" på engelsk og over til norsk igjen "forræderi" eller "Svik".
 

DeletedUser

Guest
Du blir ikke dolket hvis du ikke har trodd/stolt på personen.
 

DeletedUser113

Guest
hmm

Jeg trodde vi ble enige om å slutte å spamme ned denne tråden? :S
 

DeletedUser

Guest
Har lest gjennom denne tråden...

Og det var helt skrekkelig...:D
 

DeletedUser168

Guest
Da får vi vel komme oss tilbake til temaet her, altså : p
Det er også inngått en IAP mellom de fire største alliansene, slik at fjerdemann får sjansen til å vokse litt- så da får jeg bare ønske dem lykke til :)

1 The Force 947822 43 22042
2 Stalkers 936315 38 24640
3 The Force Academy 396821 48 8267
4 Zevs Heroes 184396 15 12293
5 Zevs vrede 65095 30 2170
6 dragon warriors 63068 29 2175
7 Silent Force 45283 18 2516
8 THE BROTHERHOOD 42287 24 1762
9 House of Uncommons 42054 10 4205
10 Nord Imperium 37211 15 2481
11 The Warriors 33647 24 1402
12 The Imperium 30526 9 3392
 
Topp