Tilbakemeldinger på Tyche's Adventskalender

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Om dere har tilbakemeldinger på Tyche's Adventskalender så skriv dem i dette innlegget.
 

Fabi2

Active Member
Hei, hvorfor er Argus' beskrivelse på engelsk ingame, når alle andre helter har sin oversatt til norsk?
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Dette må eventuelt være en feil i vårt oversettelsesverktøy. Skal sjekke dette opp.

Har du et bilde av hvor denne teksten befinner seg?
 

Fabi2

Active Member
Er bare snakk om Pella, og har ikke sjekket med andre spillere hvorvidt det bare er hos meg eller flere.
argus.PNG
 
Sist redigert:

Fabi2

Active Member
Fått beskjed fra annen spiller at hans er på norsk, så da er dette bare noe hos meg igjen tydeligvis. Da det ikke er til så stor plage kan det vel bare ligge.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Jeg hadde det på norsk også så derfor jeg lurte på hvor det var. Skal se om jeg ikke får undersøkt dette litt da.
 

DeletedUser1348

Guest
Hadde vært kjekt om man hadde hatt muligheten til å åpne "lukene" selv etter jul. Gikk inn i feriemodus pga eksamen og jobb og i det jeg kom tilbake for å spille så hadde jeg ikke lenger muligheten til å åpne noen av lukene. Personlig så føler jeg at man burde få muligheten til å spinne hjulet for belønninger selv etter den 24. :c
 

Fabi2

Active Member
Jeg har også vært i FM en del i jula, og kom tilbake nå nylig etter jul. Kan fremdeles snurre hjul jeg for en slump med gull. Men har bare sjekket ved browser-versjonen av spillet.
 
Topp